اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136606102

137 واحد صنفی متخلف در منطقه 9 کرج پلمپ شد

کد: 13950704136606102

https://goo.gl/Kx9zwJ

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از پلمپ 137 واحد صنفی متخلف در این منطقه با صدور حکم قضایی خبر داد.

137 واحد صنفی متخلف در منطقه 9 کرج پلمپ شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عزیز صدر نژاد  عنوان کرد: 137 واحد صنفی پس از ابلاغ اخطارهای قانونی توسط واحد اصناف، حقوقی و اجرائیات منطقه 9 شهرداری کرج و با اخذ حکم قضایی پلمپ شد.

صدر نژاد افزود: این عملیات در راستای اجرای مصوبات کمیته درآمدی منطقه به دلیل عدم پرداخت بدهی و سد معبر برخی از اصناف در محدوده بلوار یادگار امام (ره)، بلوارهای شهدای دانش‌آموز و طالقانی جنوبی، نبوت و دولت‌آباد انجام شد.

این مسئول بابیان اینکه تعامل بین اصناف و شهرداری کرج باعث گسترش هم‌افزایی بین این دو مجموعه خواهد شد و پرداخت عوارض به شهرداری‌ها ازجمله تعهدهای قانونی و اجتماعی این واحدها می‌باشد که باید موردتوجه ویژه قرار گیرد، گفت: از صاحبان صنوف انتظار می‌رود با پرداخت به‌موقع عوارض کسب همچنین جلوگیری از مزاحمت برای شهروندان درمعابر نقش مؤثری را در خدمات‌رسانی بهتر به شهر و شهروندان ایفا کنند.

صدر نژاد در پایان خاطرنشان کرد: امید می‌رود با توجه به تلاش‌های انجام‌ شده توسط کلیه واحدها خصوصاً واحد حقوقی و اجرائیات منطقه در زمینهٔ دریافت عوارض صنوف، گام‌های مؤثری را در راستای خدمات‌رسانی مناسب‌تر جهت رضایتمندی شهروندان و حفظ آرامش آن‌ها برداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه