اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136626102

در کرج به بهره برداری می رسد

افتتاح بازار روز "سیب" در هفته جاری

کد: 13950704136626102

https://goo.gl/oPAqrO

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از تغییر ساعات کاری بازارهای روز این کلانشهر همزمان با آغاز فصل پاییز خبر داد.

افتتاح بازار روز "سیب" در هفته جاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه  مدیریت شهری کرج ، بهروز ورمهمدی با اعلام این مطلب اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل پاییز و تغییر ساعت رسمی کشور، ساعات فعالیت بازارهای روز تحت پوشش این سازمان در کلانشهر کرج نیز تغییر یافت.

وی افزود: در این راستا و طبق برنامه زمان بندی، ساعات کاری تمامی بازارهای روز از ساعت 8:30 الی 13 و 15 الی 20:30 است و روزهای تعطیل نیز این مراکز از ساعت 9 الی 13 آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

این مسئول عنوان کرد: ناظرین بازارها موظفند تا در ساعات مذکور نسبت به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام کنند.

افتتاح بیست و دومین بازار روز در کرج

ورمهمدی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است که در هفته جاری بازار روز سیب واقع در خیابان بزرنت حصارک افتتاح و وارد چرخه خدمت رسانی شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج یادآور شد: امید می رود با افتتاح و بهره برداری از این بازار روز، بخش قابل توجهی از نیازهای شهروندان منطقه حصارک در حوزه خرید و تامین نیازهای روزه مره اعم از سبزی، میوه و تره بار، مرغ و گوشت، خشکبار و ... با قیمتی ارزان و کیفیتی مطلوب تامین شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه