اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137436302

در جشنواره تخفیف شیکسون ارایه می شود

یک سال لباس رایگان

کد: 13950704137436302

https://goo.gl/nZW6jT

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت تولد دو سالگی فروشگاه اینترنتی شیکسون جشنواره این فروشگاه از تاریخ 1 مهر آغاز شد

یک سال لباس رایگان به مناسبت تولد دو سالگی شیکسون

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی مد و لباس شیکسون، جشنواره تخفیف های ویژه محصولات این شرکت به مناسبت تولد دوسالگی این فروشگاه از تاریخ 1 مهر به مدت یک ماه برگزار می شود به شرکت کنندگان در این جشنواره به قید قرعه یک سال لباس رایگان داده می شود.

مشتریان می توانند با هر خرید از این فروشگاه در قرعه کشی ویژه ای که شیکسون در نظر گرفته است شرکت کنند .جوایز این قرعه کشی شامل یک سال، یک ماه و یک ست لباس رایگان است. مشتریان می توانند با جمع آوری امتیاز از این فروشگاه شانس خود را برای برنده شدن از قرعه کشی افزایش دهند ، همچنین می توانند برای دریافت امتیاز بیشتر هم اکنون در سایت عضو شوند و امتیازی را به عنوان هدیه دریافت کنند.
در جشنواره تولد دو سالگی شیکسون تخفیف های بسیار ویژه ای  برای مشتریان در نظر گرفته شده که تا کنون سابقه نداشته است. 
شیکسون جلب رضایت مشتری و تقدیر از مشتریان را هدف اصلی این جشنواره می داند و امیدوار است در دوره های زمانی مختلف جشنواره هایی را برای بهره مندی تمام اقشار جامعه از محصولات فروشگاه فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شیکسون

فروشگاه اینترنتی شیکسون اولین سایت تخصصی مد و خرید آنلاین مانتو ، لباس و زیورآلات زنانه و مردانه در ایران است که جدیدترین کالاهای مد روز و منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد و اطلاعات تمامی محصولاتی که در سایت قرار دارد دقیق و کاملا واقعی و بدون بزرگ نمایی است. ارسال رایگان کالاهای بالای 50 هزار تومان و گارانتی تعویض و عودت کالا تا 10 روز به صورت رایگان از مزیت‌های شیکسون به شمار می‌رود. فروشگاه اینترنتی شیکسون دارای نماد اعتماد الکترونیکی، از مرکز توسعه و تجارت وزارت بازرگانی می باشد و تاکنون جوایزی نظیر رتبه اول تدکس کیش، نشان عالی مشتری مداری و تندیس برترین فروشگاه اینترنتی تخصصی سال 94 در جشنواره وب را کسب کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]