اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203238005099

هشتم اسفند‌ماه روز «مهربانی آنلاین» نام گرفت

اولین گردهمایی نیکوکارانه کسب‌وکارهای اینترنتی

کد: 13951203238005099

https://goo.gl/MyQPcv

، تهران , (اخبار رسمی): گردهمایی نیکوکارانه کسب و کارهای اینترنتی برای نخستین بار، هشتم اسفند ماه 95 برگزار می‌شود و در این گردهمایی کسب‌وکارهای مطرح اینترنتی ایران شامل شیکسون، نت برگ، خانومی، جاباما، چیلیوری و تیکت حضور خواهند داشت.

اولین گردهمایی نیکوکارانه کسب و کارهای اینترنتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی شیکسون، گردهمایی نیکوکارانه کسب‌و‌کارهای اینترنتی برای نخستین بار در ایران ، هشتم اسفند ماه 95 برگزار می‌شود.

در این گردهمایی کسب‌وکارهای مطرح اینترنتی ایران شامل فروشگاه اینترنتی مد و لباس شیکسون، سایت تخفیف گروهی نت‌برگ، فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، سایت رزرو هتل جاباما، سایت سفارش غذای چیلیوری و سایت رزرو بلیط تئاتر تیکت حضور خواهند داشت.

در روز «مهربانی آنلاین»، همه هموطنان عزیز دعوت شده‌اند تا در یک اقدام نیکوکارانه، به موسسه خیریه «جمعیت باور» یاری رسانند که به پاس حضور هموطنان عزیز در این امر نیکوکارانه ، سبد خرید نوروزی با تخفیف بالایی از طرف فروشگاه‌های اینترنتی ذکرشده در اختیار نیکوکاران عزیز قرار خواهد گرفت.

سبد مهربانی با تنوعی از کالاهای مطابق با حال و هوای نوروزی به ارزش 165 هزار تومان است که می توانید با پرداخت 9900 تومان از سایت نت‌برگ خریداری کرده و از تخفیف‌های نوروزی سایت‌های مذکور بهره‌مند شوید.

مبالغ پرداختی توسط مشتریان به موسسه خیریه «جمعیت باور» طی مراسمی اهدا و اطلاع‌رسانی می‌شود.

تمام هموطنان می‌توانند از هشتم تا پانزدهم اسفندماه نسبت به خرید سبدمهربانی از سایت تخفیف گروهی نت‌برگ اقدام کنند و سپس با داشتن کدهای تخفیف خود، از فروشگاه‌های ذکرشده، محصولات و خدمات خود را تا پایان فروردین ماه سال 96 خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شیکسون

فروشگاه اینترنتی شیکسون اولین سایت تخصصی مد و خرید آنلاین مانتو ، لباس و زیورآلات زنانه و مردانه در ایران است که جدیدترین کالاهای مد روز و منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد و اطلاعات تمامی محصولاتی که در سایت قرار دارد دقیق و کاملا واقعی و بدون بزرگ نمایی است. ارسال رایگان کالاهای بالای 50 هزار تومان و گارانتی تعویض و عودت کالا تا 10 روز به صورت رایگان از مزیت‌های شیکسون به شمار می‌رود. فروشگاه اینترنتی شیکسون دارای نماد اعتماد الکترونیکی، از مرکز توسعه و تجارت وزارت بازرگانی می باشد و تاکنون جوایزی نظیر رتبه اول تدکس کیش، نشان عالی مشتری مداری و تندیس برترین فروشگاه اینترنتی تخصصی سال 94 در جشنواره وب را کسب کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]