اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137574750

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد

تجلیل از افتخار‌آفرینی ایثارگران وزارت راه

کد: 13950704137574750

https://goo.gl/D2230H

، تهران , (اخبار رسمی): در چهارمین روز هفته دفاع مقدس جمعی از معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از سوی وزیر برای تقدیر از کارکنان ایثارگر این وزارتخانه به دیدار آنها رفتند.

تجلیل از افتخار‌آفرینی ایثارگران ستاد

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  وزارت راه و شهرسازی، سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی همراه جمعی از مدیران و کارمندان به دیدار پرسنل ایثارگر جنگ تحمیلی رفتند. این دیدار به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد و در جریان آن از کارکنان ایثارگر این وزارتخانه تجلیل شد. 

سید علایی طی این دیدار ضمن دیدار و دلجویی از این ایثارگران با اهدای لوح از افتخار آفرینی و رشادت‌های آن بزرگ مردان تقدیر کرد. 

در ساختمان ستاد وزارت راه و شهرسازی 268 جانباز، ایثارگر، آزاده و فرزند شهید خدمت‌رسانی می‌کنند که از افتخارات این وزارتخانه محسوب می‌شوند. 

ازجمله شهدای شاخص وزارت راه و شهرسازی می‌توان به شهید موسی کلانتری و شهید محمود تفریزی اشاره کرد. وزارت راه و شهرسازی دردوران دفاع مقدس 563 شهید، 4209 رزمنده، 1048 آزاده، 4557 جانبازو 9019 خانواده شهید تقدیم میهن اسلامی کرده که در مجموع به رقمی افزون بر 13 هزار و 400 نفر می‌رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه