اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137725883

با هدف حمایت از تولید داخل عملیاتی می شود

همکاری مشترک سازمان صداو سیما و سازمان صنایع کوچک

کد: 13950704137725883

https://goo.gl/zYzRfq

، (اخبار رسمی): معاون وزیر صنعت در نشست مشترک با مدیر شبکه ایران کالا ضمن استقبال از راه اندازی شبکه ای با محوریت حمایت از واحدهای صنعتی کوچک ومتوسط از تشکیل اتاق فکر و تهیه تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خبرداد.

همکاری مشترک سازمان صداو سیما و سازمان صنایع کوچک

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان شهرک های صنعتی ، علی یزدانی در این نشست مشترک‌ راه اندازی شبکه ای در جهت حمایت از واحدهای صنعتی کوچک ومتوسط را در بهبود وضعیت صنعتگران وتولید ملی موثر دانست و گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و همچنین سیاست های حمایتی دولت تدبیر و امید در جهت ارتقای جایگاه بنگاه های کوچک و متوسط‌،‌ این صنایع بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت بر نقش رسانه در معرفی جایگاه این صنایع در اقتصاد و توسعه اقتصادی تاکید کرد و افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران آمادگی دارد در قالب تفاهم نامه ، همکاری مشترکی را با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز کند.

یزدانی در ادامه با اشاره به سیاست های حمایتی سازمان از صنعتگران و تولید کنندگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 1200 بنگاه صنعتی صادراتی در شهرکها ونواحی صنعتی مشغول فعالیت هستند
وی افزود: این واحدها می توانند در جهت توسعه بازار و افزایش ظرفیت صادرات محصولات تولیدی همکاری های خوبی با این شبکه داشته باشند. همچنین سایر واحدهای صنعتی نیز با بهره مندی از این شبکه می توانند فضای مناسبی برای بازار محصولات خود پیدا نمایند. 
 زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا نیز در این نشست با اشاره به نامگذاری سال ‌اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های سازمان صداو سیما در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام عملی در جهت حمایت از واحدهای صنعتی و تولید ملی بود که در این راستا ‌راه اندازی شیکه‌ای با هدف حمایت از سرمایه وتولید ملی در دستور کار قرار گرفت، تا به صورت عملی از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط حمایت شود. 
مدیر شبکه ایران کالا در ادامه با بیان اینکه صنایع کوچک و متوسط برای سازمان صداو سیما حائز اهمیت است و افزود: با توجه به جایگاه مهم این صنعت در اقتصاد بدنبال کمک و دستگیری از این صنعت هستیم.
 زابلی زاده راه اندازی این شبکه تلویزیونی را فاز اولیه حمایت از این صنایع برشمرد و خاطر نشان کرد: در مرحله بعدی شبکه رادیویی و سپس شبکه سایبری راه اندازی خواهد شد تا این چرخه رسانه ای تکمیل شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به بودجه سازمان وهمچنین نقش تبلیغات اشاره و خاطر نشان کرد: این شبکه قرار است در ژانرهای نمایشی ، ترکیبی ، مستند و پویا نمایی فعالیت نماید، چهار ژانری که تقریبا پر هزینه هستند و باید با کمک واحدهای صنعتی کوچک و متوسط شروع بکار نماید. البته سازمان در بحث برنامه سازی و پخش بخشی از هزینه ها را تقبل می نماید تا شبکه هرچه سریعتر راه اندازی شود.
وی با بیان اینکه ما می خواهیم از محصول ایرانی و تولید داخل حمایت کنیم، تصریح کرد: کار این شبکه بسیار سخت و جهادی است‌ وما می خواهیم واحدهای صنعتی که دارای کیفیت بوده و محصولات آنها از استانداردهای لازم برخوردار هستند در این شبکه حضور یابند.
گفتنی است در این نشست مشترک ضمن اشاره به تشکیل اتاق فکر متشکل از صاحبنظران این عرصه، مقررشد تفاهم نامه ای با هدف همکاری مشترک بین دو سازمان تهیه شود. همچنین مقررشد کارگروهی متشکل از نمایندگانی از سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران وسازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران تشکیل شود که از طرف سازمان غلامرضا دیوسالار مشاور مدیر عامل ومدیر روابط عمومی به عنوان نماینده ورابط بین سازمان وشبکه ایران کالا معرفی گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی

در سال 1362 پس از ایجاد تغییرات در نظام صنعتی کشور، سازمان صنایع کوچک و نواحی صنعتی ایران با کلیه وظایف در وزارت صنایع ادغام گردید و به منظور ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات شهرک های صنعتی و ایجاد هر چه بیشتر امکانات زیربنایی و ارائه خدمات ضروری برای متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی، قانون" شرکت شهرکهای صنعتی ایران" به تصویب رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار