اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950814175925883

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تاکید کرد

تلاش مسئولان برای دستیابی به رشد 8 درصدی اقتصاد

کد: 13950814175925883

https://goo.gl/jhWZif

، (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان صناع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در نشست هم اندیشی صنعتگران شهرستان شهرضا اظهار امیدواری کرد با تلاش همه مسئولان و آحاد مردم به رشد 8 درصدی اقتصادی تا سال 1404 دست یابیم.

تلاش مسئولان برای دستیابی به رشد 8 درصدی اقتصادی

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک صنعتی ، علی یزدانی در نشست با صنعتگران ضمن گفتگو پیرامون مشکلات و مسائل شهرک های صنعتی بر ایجاد رونق در فضای کسب و کار کشور تاکید و اظهار داشت: با تلاش قوای سه گانه، صنعتگران و آحاد مردم تا سال 1404 باید به رشد 8 درصدی اقتصادی دست یابیم و در منطقه رتبه اول اقتصادی را کسب کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهارکرد: از ابتدای تاسیس وزارت خانه، 88 هزار پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی صادرشده که بر اساس ظرفیت قید شده در پروانه بهره برداری، زمینه اشتغال برای دو میلیون و 800 هزار نفر فراهم شده است که از این تعداد 84500 واحد از آن صنایع کوچک و متوسط هستند

یزدانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یک سوم مبالغی که تحت مالیات بر ارزش افزوده از شهرک های صنعتی گرفته می شود باید صرف هزینه ساخت زیرساخت های شهرک های صنعتی گردد، خاطرنشان کرد: هدف از واگذاری زمین به سرمایه گذاران ایجاد اشتغال در جامعه و درآمدزایی برای مردم کشورمان است و هزینه های دریافتی فقط جهت خدمات زیربنایی موجود در شهرک های صنعتی است.

یزدانی : اراضی شهرک های صنعتی جهت اشتغال زایی با تسهیلات ویژه واگذار می شود

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به استان اصفهان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دهاقان  ضمن دیدار با صنعتگران و کارآفرینان صنعتی شهرستان دهاقان از واگذاری اراضی شهرک های صنعتی با تسهیلات ویژه خبرداد.
مهندس علی یزدانی در زمینه ی معافیت مالیاتی صنعتگران اظهارکرد: بر مبنای شاخص های توسعه یافتگی شهرک های صنعتی، واحدهای مستقر در این شهرک ها از 7 تا 13 سال معاف از پرداخت مالیات هستند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بیان کرد: در راستای اشتغال زایی و توسعه ی پایدار، واگذاری اراضی شهرک های صنعتی جهت جذب سرمایه گذار از تسهیلات ویژه ای برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی

در سال 1362 پس از ایجاد تغییرات در نظام صنعتی کشور، سازمان صنایع کوچک و نواحی صنعتی ایران با کلیه وظایف در وزارت صنایع ادغام گردید و به منظور ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات شهرک های صنعتی و ایجاد هر چه بیشتر امکانات زیربنایی و ارائه خدمات ضروری برای متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی، قانون" شرکت شهرکهای صنعتی ایران" به تصویب رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید