اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229765883

با حضور معاون وزیر صنعت, معدن و تجارت:

طرح خط تولید الیاف شیشه در اشتهارد افتتاح شد

کد: 13951112229765883

https://goo.gl/ra3u41

، (اخبار رسمی): با حضور رئیس جمهوری و علی یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی طرح تولید الیاف شیشه در اشتهارد به بهره برداری رسید.

طرح خط تولید الیاف شیشه در اشتهارد افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی، رییس جمهوری که صبح امروز در رأس هیأتی برای افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی وارد استان البرز شده است، لحظاتی پیش به صورت ویدئو کنفرانس پروژه خط تولید الیاف شیشه و رزین‌های پلی‌استر غیراشباع در شهرک صنعتی اشتهارد را افتتاح کرد.

 در سفر امروز رئیس جمهور به استان البرزطرح های پالایشگاه غلات زر، سیلوهای ذخیره‌سازی غلات، شرکت پارچه‌های بی‌بافت، کارخانه تولیدکننده چمن مصنوعی، کارخانه تولیدکننده انواع شوینده، شرکت تابلوسازی جابون، سازه رهاورد دنا و یک محصول جدید از شرکت یخچال هیمالیا و کارخانه تولید صابون امروز در استان البرز افتتاح شد. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی

در سال 1362 پس از ایجاد تغییرات در نظام صنعتی کشور، سازمان صنایع کوچک و نواحی صنعتی ایران با کلیه وظایف در وزارت صنایع ادغام گردید و به منظور ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات شهرک های صنعتی و ایجاد هر چه بیشتر امکانات زیربنایی و ارائه خدمات ضروری برای متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی، قانون" شرکت شهرکهای صنعتی ایران" به تصویب رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید