اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138286308

ده دستگاه خودروی بدون راننده در اروپا آزمایش شد

60 هزار کیلومتر رانندگی بدون راننده

کد: 13950705138286308

https://goo.gl/A28B6r

، (اخبار رسمی): شرکت خودروسازی پژو اعلام کرد خودروهای خودکار که بدون نیاز به راننده حرکت می کنند تا کنون بالغ بر 60 هزار کیلومتر در جاده ها و بزرگراههای اروپا حرکت کرده اند و تا کنون بسیار موفق بوده اند .این آزمایشها برای حصول اطمینان از عرضه خودروهای بدون راننده است

فراخوان تویوتا برای پیروس 2016

شرکت پژو در نظر دارد از سال 2020 میلادی عرضه خودروهای بدون راننده به بازار مصرف دنیا را آغاز کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت پژو چهار دستگاه خودروی سیتروین C4 پیکاسو که به سیستم حرکت بدون راننده مجهز بودند از نیمه دوم سال 2015 میلادی تا کنون بالغ بر 60 هزار کیلومتر در بزرگراههای اروپا حرکت کردند.

هدف اصلی این آزمایش بررسی سطح ایمنی سیستم رانندگی خودکار در خودروها است و آزمایشهای اخیر برای تعیین سطح ایمنی حرکت با این وسیله نقلیه هنگامی که دیگر استفاده کنندگان از جاده ها هم حضور دارند  انجام شد.شرکت پژو برای حصول اطمینان از  ایمنی حرکت خودروهای بدون راننده در جاده ها, داده هایی از از مراکز هواشناسی تهیه می کند و روی سیستم اطلاعاتی خودرو قرار می دهد .

این کار سبب می شود تا خودرو اطلاعات کامل تری در زمان رانندگی داشته باشد و نحوه حرکت و سرعت حرکت را با استفاده از اطلاعاتی که در مورد شرایط آب و هوایی دارد تعیین کند.شرکت پژو در اجرای این پروزه با مرکز مطالعات تکنولوژی خودروی CTAG متعلق به کشور اسپانیا و موسسات مطالعاتی VEDECOM و System X همکاری می کند.

هم اکنون ده خودروی خودکار توسط پژو تولید شده است و در شرایط مختلف و در جاده های مختلف اروپاآزمایش می شود.البته تا کنون همواره نظارتهای دقیقی از طریق کارشناسان روی کار خودروهای  در حال حرکت وجود داشته است  و قرار است  از ابتدای اکتبد سطح نظارتی  کاهش یابد تا شرایط خودروها به وضعیت آنها در حالت استفاده روزمره نزدیک تر شود.پژو در نظر دارد  از سال 2018 میلادی خودروهایی به بازار عرضه کند که راننده تنها نظارت بر عملکرد خودرو را بر عهده داشته باشد  و از سال 2020 میلادی عرضه خودروهای خودکار بدون راننده را آغاز کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژو

شرکت خودروسازی پژو از سال 1810 میلادی به عنوان یک شرکت فعال در صنعت قهوه در فرانسه کار خود را آغاز کرد و در سال 1930 به تولید دوچرخه روی آوردو از سال 1882 تولید خودرو را آغاز کرد. این شرکت در سال گذشته 198 هزار کارمند در سراسر دنیا داشت و بالغ بر دو میلیون دستگاه خودرو تولید کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]