اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159556308

تا انتهای سال 2018 میلادی

خودروی تمام الکتریکی پژو 208 به بازار می آید

کد: 13950725159556308

https://goo.gl/pRX7cr

، (اخبار رسمی): شرکت پژودر نظر دارد خودروی تمام الکتریکی پژو 208 را تا انتهای سال 2018 میلادی وارد بازار مصرف کند ولی هنوز توانایی علمی و تکنولوژیکی لازم برای استفاده از سیستم خودروهای برقی برای خودروهای سنگین از قبیل پژو 3008 را ندارد.

خوئروی تمام الکتریکی پژو 208 به بازار می آید

خودروی تمام الکتریکی پژو 208 وارد بازار مصرف می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت پژو  این برند در نظر دارد تا انتهای سال 2018 میلاری پژو 208 سوپر مینی  تمام الکتریکی خود را به بازار عرضه کند.  این خودروی تمام الکتریکی شباهت زیادی به خودروی c3 سیتروین  و خودروی  فورد فیستا دارد  و یکی از برترین  مدلهای تمام الکتریکی خواهد بود که وارد بازار مصرف می شود .

شرکت پژو اعلام کرد مهندسی  خودروی فوق کوچک 208 را تغیر می دهد تا بتواند با این تکنولوژی جدید کار کند  ولی تا کنون شرکت پژو نتوانسته است تکنولوژی تمام الکتریکی را برای خودروهای بزرگ پیاده کند و  تنها خودروی فوق کوچک و کوچک  تولید این براند می توانند با  موتورهای تمام الکتریکی کار کنند.

ماریون دیوید مدیر پروژه این طرح در پاسخ به این سوال که ایا خودروی پژو 3008 هم به خودروی تمام الکتریکی تبدیل خواهدد شد یا خیر گفت:" ما هنوز موفق نشدیم گستره کارکرد موتورهای الکتریکی را به اندازه ای توسعه دهیم که بتوانند برای خودروهای بزرگ و سنگین هم کاربرد داشته باشند.

ولی مطالعه در این زمینه را آغاز کرده ایم و با جدیت به کارخود ادامه می دهیم . بنابراین در پاسخ به سوال شما باید بگویم که  خودروی پژو 3008در آینده نزدیک با موتور الکتریکی به بازار عرضه نمی شود . وی ادامه داد  خودروی الکتریکی پژو 208 بخشی از طرح شرکت پژو برای ساخت یازده خودروی تمام برقی تا پنج سال آینده است  و  تبدیل تکنولوژی خودروهای سنگین به خودروهای فعال با موتور الکتریکی هم مساله دیگری است که در برنامه پژو قرار دارد."

شرت پژو در نظر دارد طراحی خودروهای خود را به گونه ای تغییر دهد  که کاربردی تر شوند  و از تولید خودروهای لوکس برای بازار مصرف فاصله بگیرد . زیرا خودروهای لوکس بازار محدودتری دارند و تولید این  قبیل خودروها نمی تواند پاسخ گوی نیاز بازار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژو

شرکت خودروسازی پژو از سال 1810 میلادی به عنوان یک شرکت فعال در صنعت قهوه در فرانسه کار خود را آغاز کرد و در سال 1930 به تولید دوچرخه روی آوردو از سال 1882 تولید خودرو را آغاز کرد. این شرکت در سال گذشته 198 هزار کارمند در سراسر دنیا داشت و بالغ بر دو میلیون دستگاه خودرو تولید کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]