نماینده ویژه نخست وزیر انگلستان در امور ایران اعلام کرد

رشد فرصت های مالی و انرژی بین دو کشور

کد: 13950705138325499

https://goo.gl/brP72r

، تهران , (اخبار رسمی): لرد نورمن لامونت نماینده ویژه نخست وزیر انگلستان در امور ایران به پایگاه خبری اتاق ایران می گوید سیاست‌هایی که حسن روحانی دنبال می‌کند به شکل‌گیری ثبات در اقتصاد منطقه کمک کرده و تنش‌ها را پایین آورده است.

رشد فرصت های مالی و انرژی بین دو کشور

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، لرد نورمن لامونت نماینده ویژه نخست وزیر انگلستان در امور ایران درباره آینده روابط اقتصادی بین ایران و انگلستان، گفت: روابط اقتصادی ایران و انگلستان در آینده قوی و قوی‌تر خواهد شد و تجارت و بازرگانی بین آنها رشد خواهد کرد. فرصت‌های همکاری بزرگی بین ایران و انگلستان به خصوص در زمینه‌های مالی و انرژی وجود دارد. همه این عوامل باعث می‌شود که آینده روابط اقتصادی این دوکشور را مثبت ارزیابی ‌کنم.

وی ادامه داد: ایران شاهد توسعه اقتصادی شگرفی بوده است. سیاست‌هایی که روحانی، رئیس جمهور ایران، دنبال می‌کند به شکل‌گیری ثبات در اقتصاد منطقه کمک کرده و تنش‌ها را پایین آورده است. همچنین به نظر من اجرای برجام دستاورد بزرگ دولت روحانی بوده است.

لرد لامونت معتقد است که ایران و انگلستان می‌توانند در زمینه‌های انرژی، توسعه زیرساخت ها، صنعت و خدمات همکاری‌های مشترکی داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]