اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138586102

امروز و با حضور مسئولان ارشد شهری و استانی

دو طرح بزرگ عمرانی در ایران کوچک افتتاح می شود

کد: 13950705138586102

https://goo.gl/1Jyrju

، کرج , (اخبار رسمی): همزمان با هفته دفاع مقدس، مدیریت شهری کرج پروژه های عمرانی فاز دوم تقاطع غیر هم سطح حصارک و بازار روز "سیب" را به بهره برداری می رساند تا با همت مضاعف و حرکت جهادی برگ زرین دیگری را در خدمات رسانی شورای چهارم به شهر و شهروندان ارائه دهد.

دو طرح بزرگ عمرانی در ایران کوچک افتتاح می شود

به گزارش اخباررسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پروژه‌های عمرانی و خدماتی کلانشهر کرج برای افتتاح رسمی در صف هستند و مردم ایران کوچک در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" با همت مضاعف و حرکت جهادی مجموعه مدیریت شهری، شاهد به بهره برداری رسیدن طرح های ویژه ای می باشند که شهر به آن نیازمند است.

بر این اساس از ساعاتی دیگر شهروندان کرجی شاهد راه اندازی دو پروژه عمرانی در سطح شهر می باشند که با حضور مسئولان ارشد شهری و استانی مورد بهره برداری قرار می گیرند و فاز دوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک و بازار روز "سیب" برای استفاده عموم مردم افتتاح می شوند.

ساعت 11 صبح پنجم مهرماه سال 95، فاز دوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک با تخصیص 15 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد تا از این پس شهروندانی که قصد عبور از اتوبان قزوین و جاده قزلحصار به محدوده حصارک را دارند به سهولت در مسیر مذکور تردد کنند.

مساحت عرشه این پل بالغ بر دو هزار و 600 مترمربع، عرض آن به طول 8 الی 18 متر و طول پروژه فاز دوم تقاطع غیر هم سطح حصارک بالغ بر 215 متر است؛ نوع عرشه فاز دوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک بتنی پیش تنیده می باشد که حجم بتن استفاده شده در آن بالغ بر پنج هزار مترمکعب می باشد؛ این پل 6 پایه دارد و 700 تن آرماتور نیز در آن به کار برده شده است.

همچنین پس از به بهره برداری رسیدن این تقاطع غیر هم سطح، طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی مدیریت شهری کرج بازار روز "سیب" واقع در خیابان بزرنت حصارک افتتاح و وارد چرخه خدمت رسانی شود و امید می رود با افتتاح و بهره برداری از این بازار روز، بخش قابل توجهی از نیازهای شهروندان منطقه حصارک در حوزه خرید و تامین نیازهای روزه مره اعم از سبزی، میوه و تره بار، مرغ و گوشت، خشکبار و ... با قیمتی ارزان و کیفیتی مطلوب تامین شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه