اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138606102

فیروزگاه پیشنهاد داد

احداث پل طبیعت در کرج و محور پیاده منظر گردی

کد: 13950705138606102

https://goo.gl/OdLTO7

، کرج , (اخبار رسمی): عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج در هفتادومین جلسه کمیسیون عمران احداث پل طبیعت به منظور توسعه گردشگری و ایجاد محور پیاده منظر گردی را پیشنهاد داد.

احداث پل طبیعت در کرج و محور پیاده منظر گردی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه با ارائه این پیشنهاد اظهار داشت: توسعه گردشگری پیامدهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به دنبال دارد ازا ین رو باید راهبردی برای توسعه گردشگری تدوین شود که احداث پل طبیعت می تواند به عنوان یکی از راهبردهای توسعه گردشگری ایفای نقش کند.
 
وی با اشاره به اینکه کلانشهر کرج در بحث گردشگری و اماکن تفریحی و جاذبه ای محروم است، افزود: با الگو گرفتن از شهرهای بزرگ می توان در توسعه گردشگری کلانشهر کرج اقدامات خوبی انجام داد و با احداث اماکن و جاذبه های طبیعی و ایجاد جذابیت های بصری، تفریحی و اقامتی اقدامات خوبی انجام داد.
 
فیروزگاه همچنین با اشاره به کمبود فضاهای تفریحی و شاد برای شهروندان در شهر کرج بیان داشت: در این خصوص می توان اقدامات مختلفی انجام داد و طرح های متفاوتی را به اجرا درآورد .
 
وی، در این خصوص احداث پل طبیعت را از منطقه خیابان کسری تا پارک تنیس پیشنهاد داد و اضافه کرد: اگر در امکان سنجی که توسط کارشناسان و مهندسان امر انجام شود احداث این پل میسر باشد، می تواند به یکی از نقاط گردشگری و جذابیت های شهر تبدیل شود.
 
به گفته فیروزگاه توسعه اقتصاد شهری و ایجاد منابع درآمد پایدار همواره از دغدغه های مدیران شهری است که تحقق  بسیاری از انتظارات و مطالبات شهروندان وابسته به آن است.
 
وی با تاکید بر اینکه توسعه گردشگری نقش مؤثری در فرآیند بازسازی فیزیکی محیط های درون شهری بسیاری از شهرها داشته و از این طریق به بهبود تصویر ذهنی این مقصدها منجر شده است، افزود: مهمترین ابعاد و آ ثار توسعه گردشگری را  می توان در ابعاد کالبدی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی آن جست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه