اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138825471

با عنوان لجستیک در شرایط بحران با رویکرد فعالیت بشردوستانه

گردهمایی 41 انجمن مهندسی صنایع برگزار می شود

کد: 13950705138825471

https://goo.gl/du7WPc

، تهران , (اخبار رسمی): چهلمین و یکمین گردهمایى انجمن مهندسى صنایع ایران روز یکشنبه 11 مهر در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

لجستیک در شرایط بحران با رویکرد فعالیت های بشردوستانه

حضور در این گردهمایی رایگان است اما برای برنامه‌ ریزی بهتر و نیز هماهنگی ورود به دانشگاه امیرکبیر، لطفا حضور خود را اعلام کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، این گردهمایی با عنوان لجستیک در شرایط بحران، مفاهیم و کاربردهای نوین زنجیره تامین را در فعالیت های بشردوستانه مورد بررسی قرار می دهد.

بنابر این گزارش،  مهیار افتخار و  مهدی فتح اله، در سخنرانی و ارائه های خود به بیان تفاوت لجستیک معمول با لجستیک بحران، تعریف مفاهیم مرتبط و نیز ذکر چالش ها و عوامل موفقیت در این حوزه می پردازند.

مهیار افتخار، دکترای مدیریت عملیات از دانشگاه HEC پاریس بوده و در حال حاضر استاد دانشگاه ایالتی آریزونای آمریکا بوده و  متخصص در سیستم های لجستیک بشردوستانه(Humanitarian Logistics) می باشد.

همچنین  مهدی فتح اله، مدرک دکترای خود را از دانشگاه علم و صنعت ایران در رشته مهندسی صنایع اخذ نموده بوده و در حال حاضر رییس انجمن مهندسی صنایع ایران و عضو هیات مدیره انجمن لجستیک ایران بوده و متخصص در مدیریت زنجیره تامین و لجستیک می باشد.

در این گردهمایی، دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر، انجمن لجستیک ایران و انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر مشارکت دارند.

بر این اساس، 41مین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع ایران از ساعت 16 تا 19 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود و علاقمندان می توانند از طریق تلفن های 81032317 و 88962076 و یا فرم ثبت نام گردهمایی 41، برای ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی نشانی محل برگزاری، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر و چهارراه کالج، کوچه سعید، دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت دانشگاه امیرکبیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]