اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138885632

انتخاب عطرهای نیش (Niche خاص)

پیشنهاد عطر نیش را نمی توانید رد کنید

کد: 13950705138885632

https://goo.gl/KGNtrO

، تهران , (اخبار رسمی): معمولاً می‌توانم روی دو سؤال حساب باز کنم که از من پرسیده می‌شود: "عطر مور علاقه‌تان کدام است؟" و "آیا می‌توانید یک عطر به من پیشنهاد کنید؟ یک رایحه‌ مخصوص به خودم می‌خواهم". عطر مورد علاقه را فراموش کنید، چرا که ثبات ندارد. این پست برای هر کسی است که از من خواسته عطری خاص برایش پیشنهاد کنم.

پیشنهاد عطر نیش را نمی توانید رد کنید!

به گزارش لوکس بایر : معمولاً می‌توانم روی دو سؤال حساب باز کنم که از من پرسیده می‌شود: "عطر مور علاقه‌تان کدام است؟" و "آیا می‌توانید یک عطر به من پیشنهاد کنید؟ یک رایحه‌ی مخصوص به خودم می‌خواهم". عطر مورد علاقه را فراموش کنید، چرا که ثبات ندارد. این پست برای هر کسی است که از من خواسته عطری خاص برایش پیشنهاد کنم.

 

برخی شرکت‌ها روی فقدان توانایی تمایز بویایی در شما حساب باز می‌کنند. آن‌ها با بازاریابی پر زرق و برق عطر می‌فروشند و لیست‌های نت عطری را همچون "خزه ی فرشته" و "اسپاسم یاسمن" در بوق و کرنا می‌کنند. آن‌ها متعاقدتان می‌کنند که استفاده از عطرشان شما را به الهه‌ای در میان جمع تبدیل می‌کند. عطری از مواد ارزان می‌سازند و یک نت بالایی شاداب به آن می‌دهند با این امید که ضربه‌ اولیه‌Hawaiian Punch در آن عطر، کیف پولتان را باز کند. گول‌ آنها را نخورید. تنها تعداد کمی از ما نسبت به تبلیغات جذاب و داستان‌های خوب مقاوم هستیم (به این فکر کنید که اوضاع Chanel No5. چقدر تغییر کرد، پس از اینکه مرلین مونرو گفت که این تنها چیزی است که هنگام خواب به تن دارد) ولی نهایت تلاش‌تان را بکنید تا عطرها را بر پایه‌ بویایی خودتان انتخاب کنید.

نیازی هم نیست که شامه‌ بسیار تیزی داشته باشید تا از عطرها لذت ببرید. برای من، این جذاب‌تر است که "شکل" عطر را کاوش کنم تا این که بتوانم در باره‌ی اسم نت‌های آن وراجی کنم. ترکیب یک عطر شبیه کاشتن مرز باغچه است. به شکلی مشابه، عطرساز نت‌های عطر را چنان هماهنگ می‌کند، که کل ترکیب بتواند در طول زمان با هارمونی و بدون "سنگینی" تکامل بیابد. همانند گیاهان؛ هر ماده‌ی عطری در سرعت تکامل، پرصدا بودن آن، پوشاندن یا تقویت مواد دیگر و هزاران مورد دیگر متفاوت است که من به عنوان یک مصرف‌کننده‌ی عطر تنها حدس‌شان می‌زنم.

وقتی دقت می‌کنید خواهید دید که عطرها می‌توانند لالایی زمزمه کنند یا آوازهای سهمگینی را سر دهند و هر چند ساعت مایه‌ی شگفتی شما بشوند. عطر می‌تواند متراکم، سبک، سرد، لطیف، خشن یا پرمغز باشد. ممکن است بوی آن وقتی از نزدیک آن را استشمام می‌کنید با زمانی که از فاصله‌ی به اندازه‌ییک دست متفاوت باشد. اگر به این فکر کنید می‌بینید که منطقی است. برخلاف لباس یا جواهرات، عطر در واقع روی پوستتان زندگی می‌کند. مولکول‌های آن بسته به حرارت بدن و مهارت عطرساز ترکیب شده و پراکنده می‌شوند.

حال به عنوان یک اخطار! این احتمال وجود دارد که درک شما از عطر نهایتاً از خانواده و دوستان پیشی می‌گیرد. این یعنی زمانی که یک رایحه‌ی خاص انتخاب می‌کنید، باید برای خودتان باشد. ممکن است همسر شما مانند شما به Miss Diorعلاقه‌مند نباشد. ممکن است همسرتان اغواگری بویSergeLutnesMuscsKublaïKhan را درک نکند. می‌توان امیدوار بود که حداقل عطرتان را تحمل می‌کنند (گرچه ممکن است MuscsKublaïKhan طاقتشان را طاق کند)، ولی انتظار نداشته باشید که عطرتان دیگران را نیز همانند شما مسحور کند.

بگذارید نکته‌ی دیگری نیز اضافه کنم. کاوش در عطرها می‌تواند باعث شود به کلی ایده‌ی عطر مخصوص را از سر بدر کنید. ممکن است، به جای آن، به این نتیجه برسید که کمدی بزرگ از آن‌ها می‌خواهید. اگر چنین بود، به گروه ما خوش آمدید!

مشاهده برند های نیش سایت لوکس بایر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس