اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139195489

در بزرگداشت روز جهانی جهانگردی انجام شد

تقدیر از مدیرعامل بانک گردشگری

کد: 13950705139195489

https://goo.gl/t3pP8V

، تهران , (اخبار رسمی): در آیین بزرگداشت روز جهانی گردشگری، از خدمات «خسرو خواجه حسنی»، مدیرعامل بانک گردشگری به صنعت گردشگری کشور تقدیر شد.

تقدیر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در بخشی از این مراسم که به تقدیر از سازمان های فعال در حوزه صنعت گردشگری اختصاص داشت و «مسعود سلطانی فر»، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «مرتضی رحمانی موحد»، معاون گردشگری و «سعید شیرکوند»، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آن حضور داشتند، خسرو خواجه حسنی مدیرعامل بانک گردشگری به نمایندگی از این بانک، لوح تقدیری به پاس خدمات و فعالیت های انجام شده در حوزه صنعت گردشگری دریافت کرد.

گفتنی است بانک گردشگری به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در بخش گردشگری، همواره از مهمترین حامیان توسعه این صنعت مهم در فضای اقتصادی ایران و ایجاد زیرساخت های گردشگری بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک گردشگری

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط، مجوز تاسیس بانک را اخذ و در تاریخ 89.10.8 به ثبت رسیده است . این بانک در تاریخ 89.10.30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 89.9.2 اقدام به پذیره نویسی سهام نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی