اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139245489

در روز جهانی جهانگردی اعلام شد

جهانگیری کارآفرین برتر صنعت گردشگری

کد: 13950705139245489

https://goo.gl/oB9Jyi

، تهران , (اخبار رسمی): در آیین بزرگداشت روز جهانی جهانگردی از مهدی جهانگیری، رییس گروه مالی گردشگری، به عنوان کارآفرین برتر این صنعت تقدیر و تندیس شایستگی به دست رییس جمهور به وی اهدا شد.

جهانگیری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در آیین بزرگداشت روز جهانی جهانگردی که با حضور حسن روحانی رییس جمهور، مسعود سلطانی فر، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مدیران و فعالان صنعت گردشگری کشور در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از مهدی جهانگیری، رییس گروه مالی گردشگری، به عنوان کارآفرین برتر این صنعت تقدیر و تندیس شایستگی به دست رییس جمهور به وی اهدا شد.

تقدیر از کار آفرینان برتر صنعت گردشگری در جهت تاکید بر نقش این صنعت در ایجاد اشتغال پایدار و ارج گذاری بر تاثیر بخش خصوصی در رشد و توسعه این صنعت انجام شده است.

همچنین در آیین بزرگداشت روز جهانی گردشگری، از خدمات «خسرو خواجه حسنی»، مدیرعامل بانک گردشگری به صنعت گردشگری کشور تقدیر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک گردشگری

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط، مجوز تاسیس بانک را اخذ و در تاریخ 89.10.8 به ثبت رسیده است . این بانک در تاریخ 89.10.30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 89.9.2 اقدام به پذیره نویسی سهام نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی