اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706139786108

بهترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی جهان

کد: 13950706139786108

https://goo.gl/hjj1Ae

، تهران , (اخبار رسمی): برای داشتن یک سفر خوب و بی عیب و نقص، بعد از انتخاب مقصد مناسب، انتخاب خط هوایی مناسب هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حال چگونه می توانید در میان انبوه اسم ها و برندها انتخاب شایسته ای داشته باشید و برای سفرتان امنیت و آسایش خاطر رو فراهم کنید.

بهترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی جهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از الی گشت ، در این گزارش فهرستی از خطوط هوایی را که بر اساس معیارهای مختلف ارزیابی شده اند و در لیست 10 خط هوایی برتر قرار گرفته اند  .

بهترین شرکت هواپیمایی Air New Zealand

برای سومین سال پیاپی، هواپیمایی نیوزیلند ( Air New Zealand) توانست افتخار قرار گرفتن در صدر بهترین خطوط هوایی دنیا را از آن خود کند. رضایت مسافران، تعهد بالا، شکستن قیمت ها، امنیت پرواز و برخورد مناسب کارکنان هواپیمایی نیوزیلند از جمله دلایلی است که این جایگاه را به این شرکت داده است .
این خط هوایی همچنین در زمینه ی ” سفرهای اقتصادی معمولی” و “سفرهای اقتصادی درجه یک” نیز مقام اول را دارد . جئـوفـری تـومـاس  – سـردبیـر وبسـایت استرالیایی Airlineratings.com  –  در این باره می گوید :” این هواپیمایی با معطوف کردن توجه به برخورد و عملکرد کارکنانش، توانسته کیفیت بسیار خوبی را در کل حیطه ی کاری اش ارائه دهد.”
این خط هوایی با نوآوری های درخشانش، توجه همه را به خود جلب کرده است . خدمات ویژه این شرکت در نگهداری از کودکان و نوجوانانی که با اجازه و آگاهی والدین بنا به هر دلیلی، مجبور به سفر تنهایی هستند، این شرکت را بسیار برجسته و در خود توجه کرده است. متخصصین این امر اعتقاد دارند هواپیمایی نیوزیلند می تواند الگویی برای تمام خطوط هوایی دنیای امروز باشد.
مدیر عامل هواپیمایی نیوزیلند، کریستوفر لوکسان ، خوشحالی خود رو این گونه بیان می کند:” هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس هواپیمایی نیوزیلند، بسیار جالب توجهبود. مسافرها از ما راضی هستند، ما باز هم توانستیم هزینه های سفر را پایین بیاوریم. شرکت در سلامتی کامل بسر می برد و هنوز هم در حال گسترش تجارت مان هستیم. البته رسیدن به این دستاوردها بدون همکاری 500/10 پرسنل شرکت در سراسر دنیا، ممکن نبود. این افراد هر روز با انرژی، اشتیاق و بینشی مثبت زحمت می کشند تا هواپیمایی نیوزیلند به یک کمپانی واقعاً عالی تبدیل شود.”
البته هواپیمایی نیوزیلند به طور کلی بهترین خط هوایی برای سال 2016 انتخاب شده است، اما اگر بخواهیم تمامی موارد رو به صورت جداگانه و ریزبینانه بررسی کنیم، برای هر نوع از خدمات به نتیجه ی زیر می رسیم:

Etihad Airways بهترین خدمات درجه یک  

شرکت نسبتاً نوپای ” اتحاد ” Etihad Airways که در ابوظبی قرار دارد، گوی سبقت را زمینه خدمات درجه یک از دیگران ربوده است. آقای توماس در این زمینه می گویند:” تعهد اتحاد برای ایجاد فضای عالی در سفرهای درجه یک و کاری، محدودیتی نمی شناسد. شرایط جدید ارائه شده توسط این شرکت در این پروازها، استاندارد سفرهای لوکس را حتی ، بالاتر هم برده است.”
این شرکت هوایی تنها در مدت 12 سال به چنان دستاوردهای برجسته ای رسیده است که نه تنها به یکی از مطرح ترین نام های این عرصه تبدیل شده است بلکه از پیشگامان نیز محسوب می شود .

Singapore Airlines بهترین پروازهای کاری

در سال جاری هواپیمایی سنگاپور  Singapore Airlines بهترین خدمات را در زمینه پروازهای کاری ارائه می دهد و این افتخار را نیز به لیست افتخارات سال های گذشته اش اضافه می کند.
از نظر آقای توماس، سرویس پروازهای کاری سنگاپور ایرلاین بسیار قابل توجه و مناسب است. این خدمات بسیار موثر، کارآمد، راحت و برازنده ی میهمانان است. این شرکت همواره نقطه نظرات مسافران را در نظر گرفته و در حد امکان، خواسته های آنان را عملی کرده است .

Zealand  بهترینهای  پرواز اقتصادی ویژه

نیوزیلند ایرلاین برای سومین سال متوالی، این جایگاه را نیز به خود اختصاص داده است. چرا که خود شرکت طراحی بسیار مناسب و کارامدی برای صندلی های این نوع پروازهایش اجرا کرده است. از نظر آقای توماس، نیوزیلند ایرلاین به همه ثابت کرده است اگر خدمات و رسیدگی ها در سطح عالی باشد، میهمانان با رضایت کامل هزینه ها را پرداخت می نمایند.

Air New Zealand  بهترین پروازهای اقتصادی

این عنوان نیز به خصوص به دلیل طراحی و ساخت “کاناپه هوایی” باز هم به نیوزیلند ایرلاین اختصاص پیدا می کند. در بخش پروازهای اقتصادی، نیوزیلند ایرلاین خدمات بسیار متنوعی ارائه می دهد . هر کس با هر بودجه ای می تواند امیدوار باشد سفر راحتی را با این خطوط هوایی سپری خواهد کرد. به عنوان مثال پدر و مادرها با پرداخت کمی هزینه ی بیشتر، می توانند از “کاناپه ی هوایی” که برای یک بزرگسال و دو کودک مناسب و راحت است، استفاده نمایند. وسایل سرگرمی و تفریحی حین پرواز این شرکت نیز بسیار چشمگیر و قابل تحسین هستند.

 Virgin America| Kulula.com | Scoot | Norwegian  بهترین پروازهای کم هزینه

امروزه در هر حوزه‌ای، بیشترین رقابت بر سر پایین آوردن هزینه هاست و صنعت هواپیمایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. امسال 4 شرکت برگزیده به نام های Virgin America , Kulula.com , Scoot , Norwegia داریم که در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند. این شرکت ها نوآوری و خلاقیت های جالب توجه و کارامدی در ارائه ی پروازهای ارزان قیمت و در عین حال راحت از خود نشان داده اند. آقای توماس در این خصوص می گوید:” این شرکت ها همیشه هم پروازهای ارزان قیمت ارائه نمی دهند. اما در انجام این کار، بهترین ها را برای مسافرهای شان فراهم می کنند .” این شرکت ها برای افرادی که تا پیش از این توان پرداخت هزینه یک پرواز عادی را نیز نداشتند، پیشنهادهای هیجان انگیز و راحتی ارائه می دهند.

Qantas Airline  بهترین کیترینگ

شکم‌چرانی جزء لاینفک سفرهای هوایی است که مقام اول این عرصه به شرکت Qantas Airline  تعلق دارد. غذاهای این شرکت نه تنها در قسمت درجه یک عالی و خوشمزه است، بلکه در بخش های دیگر نیز کیفیت خود را حفظ کرده است. رضایت 90 درصدی مسافران در نظرسنجی ها، موید این مطلب است. قبل از روز حرکت، می توان از میان 4 نوع غذا حتی برای پروازهای اقتصادی، غذای موردنظر را به طور آنلاین به قسمت خدمات بخش کیترینگ سفارش داد. آقای توماس معتقد است که تعهد کانتاس ایرلاین برای سرو غذای عالی چه در پروازهای داخلی و چه خارجی، این شرکت را به یک شرکت پیشرو در این زمینه تبدیل کرده است.

Airline  بهترین خدمات سرگرمی حین پرواز

سنگاپور ایرلاین به جز پروازهای کاری در این زمینه نیز مقام نخست را به دست آورده است.این شرکت خصوصاً برای پروازهای اقتصادی همیشه در این زمینه پیشرو بوده است. تمام صندلی های هواپیماهای این شرکت از دهه ی 1990 از جدیدترین و به روز ترین سرگرمی های دوره ی خود برخوردار بوده اند. سنگاپور ایرلاین امسال نیز رتبه ی اول خود را در این بخش حفظ کرده است.

Qantas Airlines بهترین پروازهای داخلی

در روزگاری که پروازهای داخلی کمتر مورد توجه قرار می گیرد، خدمات شرکت کانتاس ایرلاین در این بخش، حتی با بخش پروازهای خارجی برخی شرکت های دیگر رقابت می کند. آقای توماس در این زمینه می گویند:” شکی نیست که مسافرهای استرالیایی، لوس ترین مسافرها هستن!! آن ها حتی در پروازهای داخلی کوتاه هم یک وعده ی کامل غذایی دریافت می کنند.” این شرکت حتی برای پروازهای کاری داخلی اش نیز صندلی های تخت خواب شوی بسیار راحتی در نظر گرفته  است.

Virgin Australia | Virgin Atlantic  بهترین خدمه ی پرواز

برای دومین سال متوالی، این عنوان به شرکت Virgin Australia و شریک آن Virgin Atlantic اهدا شده است. آقای توماس در این راستا می گوید:” خدمه ی پرواز این دو شرکت، با همه ی مسافرها در همه ی پروازها ( از درجه یک گرفته تا ارزان) طوری برخورد می کنند که انگار آن ها مهمان های بسیار ویژه ای هستند. این رفتار باید برای تمام شرکت های هواپیمایی به یک الگوی رفتاری مناسب و برجسته تبدیل شود.”

Delta Airlines Etihad | Cathay Pacific Airways | Lufthansa  بهترین پروازهای طولانی مدت

اکثر شرکت ها توجه ویژه ای به این بخش نشان می دهند. به همین دلیل امسال سه شرکت برگزیده با نام های Delta Airlines Etihad , Cathay Pacific Airways , Lufthansa  برای این عنوان  داریم. به گفته ی آقای توماس، هر یک از این شرکت ها خدمات و دستاوردهای برجسته ای در این زمینه داشته و موفقیت های قابل توجهی کسب نموده اند. این شرکت ها پروازهای طولانی مدت تبدیل به تجربه ای لوکس، اشرافی و راحت نموده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی