اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140105589

قدردانی رییس کنفدراسیون کریکت آسیا از مسوولان انجمن کریکت

از فعالیت های خوب انجمن کریکت ایران تشکر می کنم

کد: 13950706140105589

https://goo.gl/CvM8Gn

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کنفدراسیون کریکت آسیا با ارسال پیامی به محمد حسن عالمی رییس انجمن کریکت کشورمان ، از فعالیت های اخیر وی و کادر اجرایی این انجمن بمنظور ارتقای این رشته تشکر و قدردانی کرد .

از فعالیت های خوب انجمن کریکت ایران تشکر می کنم

به گزارشاخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، " بندولا وارنا پورا" رییس سریلانکایی کنفدراسیون کریکت آسیا در این پیام ضمن تشکر از فعالیت های مثبت رییس انجمن کریکت کشورمان در راستای ارتقای این رشته و همکاری خوب با " محبوب شاه " بازرس فدراسیون جهانی کریکت ، ناظر کنترل زمینهای کریکت آسیا و مدرس ارشد داوری این قاره قدردانی نمود.

شایان ذکر است ، محبوب شاه بمنظور بازدید از زمینهای کریکت در ایران و راههای مناسب بمنظور بسط و گسترش این ورزش در کشورمان و تعامل بیشتر با انجمن کریکت هم اکنون در ایران بسر می برد .

این چهره نام آشنای کریکت جهان و آسیا قرار است روز شنبه دهم مهرماه برای بازدید از زمین اختصاصی کریکت کرمان به این شهرستان سفر کند و سپس روز دوازدهم ماه جاری با حضور در اصفهان از زمین کریکت این شهرستان نیز بازدید نماید و سپس گزارش های لازم را برای به ثبت رساندن زمینهای کریکت ارایه بدهد.

وارناپورا از این حرکت انجمن کریکت تشکر کرده و تاکید نموده که برای استاندارد سازی این زمینها ، کنفدراسیون کریکت آسیا آماده همکاری خواهد بود.
رییس کنفدراسیون کریکت آسیا در پیام یاد شده همچنین از خانم هدا محمد جعفر دبیر کل و آرمین صالحی مدیر روابط بین الملل انجمن کریکت کشورمان به سبب ناتشهای بی وقفه آنها تقدیر کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش