اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140536102

شهردار کرج اعلام کرد

نگاه مثبت دولت به پروژه بزرگراه شمالی

کد: 13950706140536102

https://goo.gl/f1Gq5g

، کرج , (اخبار رسمی): شهردار کرج بابیان اینکه از نگاه مثبت دولت به اجرای پروژه بزرگراه شمالی حائز قدردانی است، گفت: انتظارمان از دولت در خصوص تکمیل این پروژه ملی بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های دولتی است.

نگاه مثبت دولت به پروژه بزرگراه شمالی

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند در جلسه بازدید سخنگوی دولت از روند تکمیل پروژه بزرگراه شهید همت اظهار داشت: باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده زمان بهره‌برداری این پروژه را به حداقل برسانیم تا بتوانیم بسیاری از مشکلات ترافیکی شهروندان در این محدوده را مرتفع کنیم.

ترکاشوند با اعلام رضایتمندی از میزان پیشرفت پروژه همت گفت: حمایت دولت و تخصیص بودجه و ارائه آن می‌تواند در شتاب دهی به اجرای این طرح کلان و  اتمام آن تأثیر به سزایی داشته باشد بی شک با تحقق این مهم شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در اجرای عملیات عمرانی پروژه اتوبان شهید همت وجود دارد، از روند تملکات شهرک المهدی و دکل‌های برق به‌ عنوان این مشکلات یاد کرد و گفت: رفع این مسائل در دستور کار  قرار دارد و با جدیت پیگیری می شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه کمربند شمالی کرج می‌تواند بسیاری از گره‌های ترافیکی در این محدوده را کاهش دهد گفت: از تمام نیرو و امکاناتی درمسیر بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از ادامه بزرگراه همت اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: این مهم قرار بود تا پایان سال 94 به بهره‌برداری برسد که متأسفانه محقق نشد و امیدواریم این بخش از بزرگراه 15 اسفندماه سال جاری افتتاح شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه