اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140556102

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان

بازار روز سیب در کرج افتتاح شد

کد: 13950706140556102

https://goo.gl/I1AEWW

، کرج , (اخبار رسمی): بازار روز سیب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان و با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره برداری رسید.

بازار روز سیب در کرج افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، امروز با حضور علی ترکاشوند، شهردار کرج، اعضای شورای اسلامی شهر کرج، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی مدیران مناطق و مدیرعاملان سازمان های تابعه شهرداری کرج، بازار روز سیب واقع در حصارک، خیابان برزنت به بهره برداری رسید.

علی ترکاشوند، شهردار کرج در مراسم افتتاحیه این بازار، توجه به مردم ساکن در مناطق محروم شهر را از مهم ترین اهداف احداث بازار روز در منطقه 5 ذکر و عنوان کرد: این دومین بازار روزی است که برای شهروندان در این منطقه احداث می شود.

این مسئول اهمیت ارائه خدمات به تمام شهروندان به صورت یکسان در تمام مناطق 12 گانه کرج را یادآور شد و گفت: تلاش مدیریت شهری کرج اجرای عملکردی مطلوب و کسب رضایت شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه بازار روز سیب با دو هزار متر مساحت و 14 غرفه در اختیار شهروندان قرار گرفته است، اظهار داشت: هدف از احداث بازار روزها تامین مایحتاج عمومی مردم با قیمت و کیفیت مناسب و ارائه خدمات بهینه به آنهاست.

شهردار کرج، اجرای پروژه های عمرانی جهت تامین رفاه شهروندان را از اصلی ترین اولویت های مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: این مجموعه با رعایت اصول و توجه به بیانات مقام معظم رهبری سیاست های کاری خود را پیش می برد.

ترکاشوند در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به مردم منطقه 5 اشاره و بیان کرد: احداث استخر، زمین ورزشی و سالن ورزشی از جمله این اقدامات است که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از مسئولان مربوطه در احداث بازار روز سیب، گفت: حمایت اعضای شورای اسلامی و پشتیبانی نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، کمک شایانی به سرعت بخشیدن به اقدامات شهرداری کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه