اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140795755

از سوی سازمان توسعه تجارت ایران

9 شرکت مجوز واردات آیفون گرفتند

کد: 13950706140795755

https://goo.gl/XFk4ZD

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان توسعه تجارت ایران مجوز ثبت سفارش و واردات گوشی‌های آیفون با نشان تجاری اپل را به 9 شرکت اعطا کرد.

9 شرکت مجوز واردات آیفون را کسب کردند

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این تصمیم براساس مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با توجه به نامه پنجم مرداد ماه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر معرفی شرکت‌های توانمند در ارایه خدمات پس از فروش گوشی‌های آیفون گرفته شد.

بر همین اساس، شرکت‌های مدیا پردازش، توسعه سرمایه‌گذاری گروه آروند، شرکت تجاری دلتا همراه‌ پرداز شرق، سیب طلایی هوشمند، ماناتل پارس، ایرانیان قائم همراه، اکسیرتجارت صبا، الماس سیستم و دانیس امرتات، مجاز به واردات اپل هستند.

سازمان توسعه تجارت در نامه‌ای ثبت سفارش و واردات گوشی‌های آیفون توسط این 9 شرکت را به گمرک کشور ابلاغ کرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]