اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707141685755

حضور 574 شرکت خارجی در نمایشگاه صنعت تهران

کد: 13950707141685755

https://goo.gl/1cuf4N

، تهران , (اخبار رسمی): شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران با حضور 354 شرکت داخلی و 574 شرکت خارجی از 26 کشور دنیا 14 مهرماه امسال آغاز به کار می‌کند.

حضور 574 شرکت خارجی در نمایشگاه صنعت تهران

به گزارش اخباررسمی به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران،  آخرین دستاوردها و محصولات شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف صنعت شامل ماشین‌آلات، خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، تجهیزات ایمنی و بهداشت، فروش وخدمات پس از فروش در این نمایشگاه به مدت 4 روز به نمایش گذاشته می‌شود.
بر اساس این گزارش کشورهای چک، سوئد، آلمان، بلژیک، اتریش، تایلند، مجارستان، ایتالیا، کره جنوبی، رومانی، امارات، بلغارستان، اوکراین، یونان، هلند، لهستان، اسپانیا، فرانسه، آفریقای جنوبی، هند، چین، تایوان، انگلیس، سوئیس، فنلاند و ترکیه از جمله شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه بوده وهیات‌های تجاری از کشورهای کنیا و سوریه نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران  در فضایی به وسعت بیش از 27 هزار مترمربع 14 تا 17 مهرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]