اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142426102

ابر پروژه بزرگراه شمالی به نام "شهدای کرج" مزین شد

کد: 13950707142426102

https://goo.gl/iRwZSl

، کرج , (اخبار رسمی): در شصت و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج که صبح امروز به ریاست دکتر باغستانی برگزار شد، ابر پروژه بزرگراه شمالی به نام شهدای کرج مزین شد.

ابر پروژه بزرگراه شمالی به نام "شهدای کرج" مزین شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، شصت و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی با موضوع مساعدت و اختصاص اعتبار به هیئت و حسینیه ها در سالن کنفرانس پارلمان شهری برگزار شد که مصوبای نیز داشت.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی در این راستا اظهارداشت: به منظور جمع آوری اطلاعات در خصوص هیئت ها، حسینیه ها و کانون های فعال در کلانشهر کرج، لازم است ضمن تدوین اطلس فرهنگی، این مراکز نسبت به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات خود، اقدام نمایند.
 
همچنین وحیدی و محمودی، اعضای شورای اسلامی شهر کرج پیشنهاد داشتند، ضمن تفویض اختیار به شهرداری در خصوص مساعدت های مالی به مراکز فرهنگی و اولویت قرار دادن به لوایح شاخص، در رسیدگی به لوایح تسریع ببخشند.
 
در ادامه جلسه لایحه نامگذاری بزرگراه شمالی، در دستور کار قرار  گرفت و پیشنهاد گردید این پروژه به یک عنوان نامگذاری شده و تقاطعات به صورت جداگانه به نام شهدا نامگذاری گردد.
 
گفتنی است در این راستا اعضای شورا با پیشنهاد نام شهدای کرج برای پروژه بزرگراه شمالی این لایحه را به شور گذاشند که در نهایت با رای مثبت اکثریت اعضا به تصویب کمیسیون فرهنگی رسید تا در صحن علنی شورا تصمیم نهایی مصوب گردد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه