اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142926038

باحضور کارگردان فیلم:

«اروند» در هفته فیلم «ستارگان خاک» به نمایش درآمد

کد: 13950707142926038

https://goo.gl/zEbK2X

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی مهدی داوری عصر روز سه شنبه ششم مهر، هفتمین روز از هفته فیلم دفاع مقدس در بنیاد سینمایی فارابی، با حضور مدیران، اصحاب فرهنگ و هنر و اعضای بسیج سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در سالن نمایش عباس کیارستمی به نمایش درآمد.

«اروند» در هفته فیلم «ستارگان خاک» به نمایش درآمد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، پوریا آذربایجانی در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به حاضرین در سالن در سخنان کوتاهی گفت: «اروند» یک فیلم کاملا دفاع مقدسی است که با سرمایه بخش خصوصی و همدلی و تلاش گروه تولید این فیلم ساخته شده است.

این آیین به همت بنیاد سینمایی فارابی به مناسبت هفته دفاع مقدس و با عنوان «ستارگان خاک» برگزار می شود.

گفتنی است در روزهای گذشته نیز به ترتیب فیلم های سینمایی سیانور (بهروز شعیبی)، «نفس» (نرگس آبیار)، «تگرگ و آفتاب» (رضا کریمی)، «حکایت عاشقی» (احمد رمضان زاده) به نمایش درآمده اند.

هفته ستارگان خاک در بنیاد سینمایی فارابی روز چهارشنبه 31 شهریور آغاز و تا جمعه 9 مهر ادامه دارد.

در این مراسم علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، بهروز نعمتی نماینده مجلس و سخنگوی هییت رییسه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهر تهران، خیرالله همتی مدیر ارتباطات و روابط بین الملل  سازمان زیباسازی شهر تهران، مهدی داوری تهیه کننده و پوریا آذربایجانی کارگردان فیلم حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد سینمایی فارابی

بنیاد سینمایی فارابی سازمانی است غیردولتی و غیرانتفاعی که تحت نظارت وزارت ارشاد اسلامی به عنوان یکی از بازوهای اجرایی سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های فرهنگی، هنری امور سینمایی کشور اداره می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر