اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173846038

جایزه کارگردانی جشنواره لهستانی برای«تا آمدن احمد»

کد: 13950810173846038

https://goo.gl/GXIdfW

، تهران , (اخبار رسمی): در جشنواره فیلم های تاریخی و نظامی ورشو، «تا آمدن احمد» جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

جایزه کارگردانی جشنواره لهستانی برای«تا آمدن احمد»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در هفتمین جشنواره فیلم های تاریخی و نظامی، فیلم «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد. 
این فیلم که پیش از این در جشنواره های جایپور (هند) و آبوجا (نیجریه) حضور یافته بود و جوایزی را برای سینمای کشورمان به ارمغان آورده بود، در سومین حضور خارجی نیز با تحسین مخاطبان روبرو شد. 
در این دوره جشنواره، علاوه بر «تا آمدن احمد»، فیلم های «تگرگ و آفتاب» ساخته رضا کریمی و «حکایت عاشقی» ساخته احمد رمضان زاده (همه به پخش کنندگی این بنیاد) به روی پرده رفتند.  
شایان ذکر است در نیمه مهر ماه نیز دو فیلم «تا آمدن احمد» و «حکایت عاشقی» در جشنواره فیلم آبوجا به ترتیب جوایز بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن را دریافت کرده بودند.
هفتمین جشنواره فیلم های تاریخی و نظامی از 3 تا 7 آبان  سال جاری در شهر ورشو کشور لهستان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد سینمایی فارابی

بنیاد سینمایی فارابی سازمانی است غیردولتی و غیرانتفاعی که تحت نظارت وزارت ارشاد اسلامی به عنوان یکی از بازوهای اجرایی سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های فرهنگی، هنری امور سینمایی کشور اداره می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر