اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710143926108

چه مواردی را هتل محل اقامتتان به شما نمی گوید؟

کد: 13950710143926108

https://goo.gl/p9XvT1

، تهران , (اخبار رسمی): رجوع به میز رزرواسیون هتل و پرکردن فرم‌ های مربوطه، هیچگاه آسان نیست، پس چرا گاهی اوقات می‌ خواهید که چنین لحظه مضطربی را در زمانیکه مقابل این سرویس قرار می ‌گیرید تا اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید، تجریه نمایید؟

چه مواردی را هتل محل اقامتتان به شما نمی گوید؟

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت ،دلیل پر کردن این گونه فرم ‌ها این است که ما اطمینان داریم، پرسنل هتل بیشتر از خود ما آگاه هستند که چه چیزهایی موجبات نارضایتی و آزارمان را فراهم می آورد. اکثر هتل‌ ها و پرسنل آنها خواستار اقامت خوبی برای شما هستند، امّا، این بدین معنی نیست که آنها به شما اجازه ورود به هر مکانی را بدهند؛ به طوری که به دقت نمایشگر کامپیوتری سیستم رزرواسیون را رصد کرده و کلیدهای پلاستیکی در‌ها را رمزدار می ‌کنند. با این گزارش  همراه باشید تا در زیر به برخی از مواردی که هتل ‌تان به شما نخواهد گفت و یا شاید نمی‌خواهد که بدانید، اشاره می‌ کنیم.

. اگر شما یک اتاق ارزان قیمت را رزرو کردید، اتاق ارزانی را بدست می ‌آورید

در حال حاضر که هتل ‌ها برخوردار از یک سیستم رزرواسیون خودکار هستند، فرد متصدی کاملا آگاه است که شما چه اتاقی را رزرو کرده‌ اید، چه مقدار هزینه کرده ‌اید و چه امکانات و تسهیلاتی به شما اختصاص یافته است و احتمالاً دستورالعمل هایی وجود دارد در مورد اینکه چه کارهایی زمانیکه اتاق ‌هایی با نرخ بسیار پایین رزرو شده‌ اند، باید انجام گیرد. بنابراین، چنانچه اتاقی با نازلترین قیمت بنام شما رزرو شده باشد، نباید از این اتاق، انتظار بهترین چشم انداز را داشته باشید.

2. آنها آگاهند که کدام اتاق‌ ها، بهترین انتخاب هستند

هنگام تکمیل فرم ‌های اقامت، مسئول سیستم  رزرو، اتاقی را برای شما انتخاب می ‌کند و این فرد کاملا آگاه است که آیا این اتاق، اتاق خوبی است یا خیر. پرسنل هتل از بزرگ یا کوچک بودن اتاق‌ ها و فاصله آنها تا آسانسور، روشنایی، چشم انداز خوب یا بد و پر سر و صدا بودن آنها کاملا آگاه هستند. با این حال، پرسنل هتل ممکن است درباره مسائلی مثل کنترل ‌های بدون باتری یا یک قهوه ساز خراب، اطلاعی نداشته باشند چراکه اغلب اوقات این مشکلات از سوی مهمانان قبلی هتل گزارش می شود. پس اگر چیز مشخص و معینی را می خواهید، می توانید مودبانه آن را درخواست کنید چراکه ممکن است سیستم رزرواسیون ابتدای امر بخوبی از این مشکل اطلاع داشته باشد.

3. « نبود اتاق خالی» ممکن است صحت نداشته باشد

تنها مسئولین سیستم رزرواسیون از موجودی دقیق و بروز اتاق‌ های هتل آگاه هستند، چرا که آنها از آخرین اتاق ‌های لغو شده‌ هتل مطلع بوده و می ‌دانند که بعضی از اتاق ‌های خاص به هر دلیلی در فهرست اتاق‌ های قابل رزرو در سیستم رزرواسیون وجود ندارند. سیستم‌ های رزرواسیون متمرکز چه به صورت آنلاین و چه غیر آن، اغلب اطلاعات بروز شده‌ یکسانی ندارند. چنانچه هیچ روش رزرواسیونی درست کار نکند، رزرواسیون هتل اغلب اوقات با شماره‌ گیری و تماس مستقیم صورت می‌ گیرد.

4. پرسنل هتل اغلب برای کار خود دستمزد کافی دریافت نمی ‌کنند

وقتی افسرده و خسته هستید و یا به چیزی نیاز دارید، بسیار مفید است بیاد داشته باشید که پرسنل هتل برای برخی از امور دستمزد کافی دریافت نمی‌ کنند و مدیران آنها همیشه در حال رصد مسئولیت ‌های آنان هستند و به این ترتیب، این پرسنل فقط تلاش می‌ کنند که با موفقیت شیفت کاری خود تحویل دهند. آنها سعی ندارند که برای شما مشکلی ایجاد گردد، اقامتتان از بین برود یا با شما همچون یک پادشاه رفتار کنند،  آنها فقط در حال انجام کار هستند.

5. کارمندان هتل، کارت‌ ها را نگه می‌ دارند

همان کارمندانی که دستمزد کافی دریافت نمی‌ کنند، در حقیقت اکثر تصمیمات مهم و حساس را در مورد رزرواسیون شما اتخاذ می ‌کنند. به این ترتیب، تصویر کنید فردی که به شرکت شما برای یک محصول 159 دلار پرداخت می ‌کند‌، شرکت ‌تان را در مورد بعضی چیزهای کوچک و بی اهمیت سرزنش کند، شما با او چگونه رفتار می ‌کنید؟ شما احتمالا به او می‌ گویید “خیلی خوب، البته” و او می ‌تواند پولش را پس بگیرد و محصول دیگری از جایی دیگر خریداری کند. پرسنل هتل امکان ندارد به شما بگویند که پول ‌تان را پس بگیرید (گرچه اگر به اندازه کافی اصرار کنید و فشار بیاورید، آنها مجاز به انجام آن خواهند شد)، امّا؛ آنها قطعاً به شما اتاقی با روشنایی بالا و سرو صدای کم خواهند داد.

6. این امکان وجود دارد که سابقه پرسنل هتل بررسی نشده باشد

چه تعداد از بازدید‌کنندگان و میهمانان هتل تجربه ‌ای بدون مزاحمت از سوی پرسنل هتل داشته ‌اند، بدیهی است که اکثر کارگران هتل بسیار درستکار هستند، امّا؛ باید بخاطر داشته باشیم که امکان بررسی پیشینه و تحقیق گسترده یا یررسی ‌های شدید برای تمام کارکنان هتل وجود ندارد. به همین دلیل، اطمینان حاصل کنید که اشیای گران قیمت خود را در مکان های ایمن هتل نگهداری کنید.

7. توصیه‌ های دربان هتل ممکن است کاملا بی ‌طرفانه نباشد

هنگام راهنمایی میهمانان توسط دربان، توصیه به برخی موسسات و نه اشخاص حقیقی برای هتل‌ ها تقریبا یک تمرین روزمره است. هتل ممکن است با یک رستوران محلی داد و ستد داشته باشد یا صاحب هتل ممکن است مالک رستوران نیز باشد، همچنین امکان دارد به دربان هتل به جهت دادن توصیه ‌هایی درباره موسسات خاص، پاداش‌ هایی در نظر گرفته شود. تاکتیک قابل قبول این است که در مورد رستوران ‌های اطراف، پرس و جویی در مکان‌ های مجاور هتل انجام گیرد، سپس بطور خاص درباره آنها سوال شود. قبل از تماس با دربان هتل، بررسی سریع تلفن همراه‌تان، می‌ تواند به آنچه که باید پرسیده شود و اینکه چه اطلاعاتی درست هستند، کمک قابل توجهی نماید.

8. اتاق شما ممکن است که مرتب باشد، امّا؛ خیلی تمیز نیست

مستخدمان هتل ممکن است روزانه 10 تا 30 اتاق را تمیز کنند و اغلب مجبورند به سرعت کار کنند. تمیز کردن هر اتاق بیشتر به معنی مرتب کردن تخت ‌خواب ‌ها و جایگزین کردن چیزهایی مثل شیشه‌ ها، حوله ‌ها و فنجان ‌های قهوه است که در طول شب استفاده شده ‌اند، به همین دلیل است که چک کردن مینی بار حدود 15 تا 20 دقیقه زمان می‌ برد. به تخت خواب و حمام خودتان فکر کنید، چه مقدار زمان برای تمیز کردن  آن نیاز دارید؟ به عبارتی اتاق تان چقدر تمیز است.

9. اکثر چیزها در اتاق اصلاً تمیز نیستند

اتاق خواب هتل معمولا شامل قهوه ساز، دستگیره ‌ها، رومیزی ‌ها و کنترل تلویزیون است و البته اگر شما آدم محتاطی هستید باید در مورد مبل‌ ها و تختخواب ‌ها مراقب باشید، چون افراد مکرراً با لباس‌ های کثیف روی آنها می‌نشینند.

10. روپوش رختخواب اهمیت دارد

هتل‌ ها روپوش رختخواب‌ های اصلی خود را بطور مکرر عوض می ‌کنند، امّا؛ من این را مکرراً شنیده ‌ام که روی روپوش رختخواب‌ های هتل‌ ها دراز نکشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح