اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144206311

معرفی قدیمی‌ترین و اعلاءترین نوع چای سبز ژاپن

چای سبز استاندارد با ماچا چه فرقی دارد

کد: 13950710144206311

https://goo.gl/2Ogkzx

، ساری , (اخبار رسمی): در مقایسه با چای سبز معمولی، یک لیوان ماچا از نظر ارزش غذایی معادل ده لیوان چای سبز است. این ماده مقوی همچنین می‌تواند به همان اندازه دلپذیر باشد زیرا مغذی است و واقعاً یک شروع فوق العاده برای هر روز است.

مقایسه چای سبز استاندارد و ماچا

به گزارش اخباررسمی از روابط عمومی ماچانو، افراد متعددی چای سبز را به دلیل سالم­ بودن آن می‌نوشند. این نوشیدنی برای کسانی که می‌خواهند سطح آنتی‌اکسیدان خود را افزایش دهند، عالی است. چای سبز یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هایی است که شما می‌توانید بنوشید. این چای دارای آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی است که اثرات قوی برروی سلامت شما دارند. این چای می‌تواند به از دست دادن چربی، بهبود عملکرد مغز و پایین آوردن خطر سرطان کمک کند. در صورتی که واقعاً تمایل دارید از این مزایا بهره ببرید، زمان آن است که در مورد تعویض چای سبز با ماچا، فکر کنید.

هنگامی که شما از ماچا و نه چای سبز استاندارد استفاده می‌کنید، اپی‌گالوکاتچین گالات بیشتری را دریافت می­کنید که آنتی‌اکسیدان‌هایی در چای سبز هستند که با هر چیزی از جمله کاهش وزن تا پیشگیری از سرطان مرتبط هستند. این آنتی­ اکسیدان حتی می‌تواند به تنظیم قند خون، سطح کلسترول و حذف چربی‌های بد کمک کند. ماچا همچنین عملکردهای کبد و کلیه را بهبود می بخشد. به خاطر داشته باشید که ماچا مانند چای سبز استاندارد، کافئین دارد. بسیاری از افراد به جای نوشیدن ماچا، پودر آن را مصرف می­­کنند. این کار را می توان با اضافه کردن آن به دسر مورد علاقه‌ی خود، انجام داد.

در مقایسه با چای سبز معمولی، یک لیوان ماچا از نظر ارزش غذایی معادل ده لیوان چای سبز است. این ماده مقوی همچنین می‌تواند به همان اندازه دلپذیر باشد زیرا مغذی است و واقعاً یک شروع فوق العاده برای هر روز است. ماچا انرژی مورد نیاز برای یک روز فعالیت را فراهم می‌کند و ممکن است با درک مزایای هر جرعه، از آن لذت بیشتری ببرید! اگر شما به دنبال افزایش آنتی‌اکسیدان‌های خود هستید، همین امروز مقداری ماچا تهیه کنید. روش نوشیدن چای سبز خود را تغییر داده و شروع به مصرف ماچا ­کنید تا انرژی و سلامت خود را افزایش دهید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماچانو

شرکت ماچانو مفتخر است به عنوان اولین مرجع تخصصی چای ماچا در ایران، این ماده ی اعجاب انگیز و نحوه ی درست استفاده از آن را به مردم عزیز ایران زمین معرفی کند. ما تلاش می کنیم تا با وارد کردن بالاترین کیفیت چای ماچا و معرفی آن به سبد غذایی روزانه خانواده ایرانی، سهمی تاثیر گذار در اعتلای سلامت عمومی جامعه ایفا کنیم. خدا را شاکریم که چنین فرصتی نصیب ما گردیده و امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو، نقش خود را ایفا کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی