اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145155632

معرفی عطر های تام فورد (TOM FORD)

عطر هایی از آقای کارگردان

کد: 13950710145155632

https://goo.gl/GuGjel

، تهران , (اخبار رسمی): خانه ی مد و زیبایی "تام فورد" که در سال 2005 تأسیس گشت؛ ریشه در علایق و دیدگاه های "توماس کارلایل فورد (تام فورد)" دارد. فورد که دانش آموخته ی معماری و طراحی داخلی است

آقای کارگردان معرفی عطر های تام فورد (TOM FORD)

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی لوکس بایر، خانه ی مد و زیبایی "تام فورد" که در سال 2005 تأسیس شدو  ریشه در علایق و دیدگاه های "توماس کارلایل فورد (تام فورد)" دارد.

فورد که دانش آموخته ی معماری و طراحی داخلی است؛ پس از اتمام تحصیلات؛ دوره ی کار آموزی خود را در خانه ی پر آوازه ی "کلوئه" پشت سر می گذارد و در همین دوران است که علاقمند به ادامه ی فعالیت در زمینه  طراحی می شود.

وی به دنبال بسط ایده ها و افزایش تجربیات خود به همکاری با برند های مختلفی می پردازد که با پیوستن به خانه ی مطرح "گوچی" در سال 1990؛ به سطح عالی صنعت مد وارد می گردد. این همکاری همچنانکه برای تام فورد موفقیت آمیز بود؛ خانه ی گوچی را نیز به موفقیت های بزرگی رساند و پس از این دوران؛ خانه های طراحی و مد نگاه ویژه ای به این طراح تازه وارد اما مستعد و خلاق داشتند.

تام فورد نخستین فعالیت خود در صنعت عطر سازی را با ساخت کلیپ های تبلیغاتی جنجالی و پر سر و صدا برای دو عطر "اوپیوم" و "ام 7"؛ محصول خانه ی "یِو سن لورن" در سال 2004 تجربه می کند و پس از کسب تجارب ارزشمند در شاخه های مختلف صنعت مد و زیبایی؛ در سال 2005 به ایالات متحده بازگشته و برند تام فورد را راه اندازی می کند.

فعالیت های آغازین برند در زمینه ی عرضه ی اکسسواری و عینک خلاصه می شد. اما در همین سال فورد به منظور توسعه ی برند خود و فعالیت در بخش لوازم آرایشی و زیبایی؛ به کمپانی های وابسته به "استی لاوده" پیوست و با شروع این همکاری؛ خط تولید عطر و محصولات زیبایی تام فورد نیز راه اندازی گشت.

نخستین عطر تام فورد؛ موفقیتی خیره کننده به همراه داشت و به محبوبیت بالایی نزد مخاطبان دست یافته و علاوه بر آن نظر منتقدین و کارشناسان را بخود جلب نمود. این عطر بحدی مورد پسند واقع شد که ترکیب آن توسط بسیاری از برند های کوچک و بعضا بزرگ مورد استفاده قرار گرفت.

این عطر پر آوازه؛ محصولی نیست جز پرفروش ترین عطر خانه یعنی "بلک ارکید" که در سال 2006 ورود تام فورد به صنعت عطر سازی را اعلام نمود. ترکیب نا متعارف و هم نشینی آکورد های نا متجانس در فضایی مرطوب و ادویه ای؛ موجب استقبالی فوق العاده از بلک ارکید شد تا این موضوع موجب شود تا تام فورد به فکر برداشتن گام های بزرگتر و ارائه ی محصولات متفاوت و برجسته شود.

سال 2007 عطر "تام فورد فور مِن" در شیشه و بسته بندی مشابه بلک ارکید و فضایی تازه با همراهی ادویه ها، تنباکو و نوت های گل بو؛ معرفی شد که در همین سال ترکیب "اکستریم" این عطر با فضایی خاکی و مرطوب که از نوت با کیفیت و شهوانی انجیر به همراه چوب سدر بهره می برد عرضه گشت که به موفقیت بزرگی نائل شد. اما اتفاق مهم عطر سازی تام فورد در این سال تولد مجموعه ی لوکس و گرانقیمت "پرایوِت بِلِند" بود.

ترکیب اختصاصی یا پرایوت بِلِند؛ با دوازده عطر عمیق، پیچیده و نفیس کار خود را شروع کرد که "پارپِل پچولی"؛ پیشگام آن ها بود. یک ترکیب خاکی و موهوم و عمیق از همراهی پچولی و صمغ در قلبی از یاس و کهربا که رایحه ی متفاوت و زیبایی از پچولی ارائه میداد؛ به زیبایی و با شکوه هر چه تمام تر مجموعه ی شخصی تام فورد را به مخاطبان معرفی کرد. پس از آن نوبت به آثار موفق و پر فروش این مجموعه رسید که با ترکیبات منحصر بفرد و خاص خود قلب هر مخاطبی را فتح می نمودند و علاوه بر موفقیت های بزرگ در نزد عوام و خواص؛ در سبک و خانواده ی بویایی خود نیز به اثری برجسته و جریانساز تبدیل می گشتند. "توباکو وانیل" با فضایی گرم و ادویه ای در قالبی شیرین و اغواگر از همراهی تنبباکو و وانیل، "توسکان لدر" با شخصیتی چرمی و دودی در فضایی ملایم از همراهی نوت میوه ای و زعفران، "عود وود" با فضایی تاریک اما لطیف و ویژه از همراهی هل، وانیل و صندل و نیز "نو آ د نو آ" با ترکیبی شرقی از همراهی رز، زعفران و پچولی؛ نمونه ای از این آثار هستند که همگی به آثاری محبوب و ارزشمند برای مخاطبان تبدیل شدند.

هر چند از میان دوازده عطری که در سال 2007 مجموعه ی پرایوت بلند را افتتاح کردند؛ توباکو وانیل به فروش فوق العاده‌ای دست یافت و توسکان لدر بعنوان یک عطر چرمی منحصر بفرد؛ الهام بخش بسیاری از عطر های چرمی گشت؛ اما در میان این آثار عطر های ارزشمند و بی نظیر دیگری نیز حضور دارند که به نحوی وجه پنهان آثار این مجموعه در سال 2007 بحساب می آیند. ترکیب آروماتیک و چوبی "ماس بِرِشس" که در فضایی جادویی از نوت طبیعی موم زنبور عسل و بنزویین جریان می یابد؛ اثری برجسته و به معنای واقعی خاص را عرضه می کند؛ عطر موهوم و پیچیده ی حاصل از همراهی گل های سفید با عسل و نوت آلو در "وِلوِت گاردنیا" که فضایی شهوانی و حیوانی را به نمایش می گذارد؛ کهربای غنی شده با وانیل و کندر در فضایی دودی و چوبی که به زیبایی عطری ممتاز از کهربا را با "آمبر ابسولوت" تقدیم می نماید؛ همراهی دلنشین بنفشه و خزه ی بلوطی در کنار نوت های میوه ای؛ "بلک وایولت" را به ترکیبی بدیع و پر از ظرافت در عین غنا و پیچیدگی تبدیل نمود؛ ترکیب چرمی-کهربایی "ژاپن نو آ" که با حضور نوت پچولی در فضایی تاریک و منحصر بفرد فرو میرفت و به نحوی مکملی برای عطر چرمی و چوبی "بو آ روژ" بحساب می آمد؛ همگی شاهکار های کمتر دیده شده اما بسیار بزرگ نسل پیشگام مجموعه ی ترکیب شخصی می باشند که علاوه بر منحصر بفرد بودن؛ امروزه بسیار کمیاب شده اند.

پس از سال پر کار و پر از موفقیت 2007؛ در سال 2008 علاوه بر معرفی نمودن عطر چوبی-مرکباتی و سبز "ایتالین سایپرس" در قالب مجموعه ی پرایوت بلند؛ در این سال باز هم یک عطر متفاوت و نا متعارف دیگر در قالب مجموعه ی مستقل ارائه شد: "وایت پچولی" که با ترکیبی از پچولی، گل های سفید و مشک؛ باز هم امضای متفاوت آثار تام فورد را در خود داشت؛ اما اینبار نتوانست موفقیت بزرگ بلک ارکید را تکرار نماید. سال 2009 عطر "عربین وود" با هدف بازار خاورمیانه و با فضایی شرقی از ترکیب رز، یاس، عسل و آکورد چوبی معرفی می شود و به همراه ترکیب چوبی-ادویه ای عمق یافته با نوت های دودی و صمغیِ "بو آ ماروکِین" و نیز عطر گل بو و الکلی شهوانی و گیرای "شامپاکا ابسولوت"؛ سه اثری بودند که به مجموعه ی پرایوت بِلِند اضافه گشتند.

علاوه بر این سه عطر؛ در سال 2009 شاخه ی جدیدی به مجموعه ی ترکیب شخصی اضافه می گردد: "وایت مسک". مجموعه ی وایت مسک متشکل از چهار عطر زنانه ی خاص است که در بسته بندی مشابه دیگر عطر های پرایوت بِلِند اما در شیشه هایی شفاف عرضه می گردند. "وایت سِوِد"، "اوربن مسک"، "مسک پیور" و "جاسمین مسک" چهار عطری هستند که نمایشی اسرار آمیز از مشک ارائه می دهند که به ترتیب با نوت های جیر و زعفران، عسل و بنزویین، یلنگ و زنبق و در نهایت یاس و پچولی؛ غنی شده اند. اگر چه در این سال تام فورد با معرفی این محصولات عطر های قابل قبول و ویژه ای به کارنامه ی خود اضافه نمود؛ اما محصول مهم و بیاد ماندنی این سال خانه؛ "گِرِی وتیوِر" بود. این عطر یک اثر وتیور محور برجسته است که وجه چوبی آن توسط خزه ی بلوطی و چهره ی خاکی آن بواسطه ی نوت های ادویه ای با محوریت جوز هندی برجسته گشته و در لطافتی آرامش بخش از آکورد مرکباتی شفاف جریان می یابد. امروزه این عطر موفق بعنوان یکی از عطر های خاص با محوریت وتیور شناخته می شود که برای بسیاری از علاقمندان؛ مرجع اصلی عطر های وتیوری بحساب می آید.

اگرچه مدت زیادی از ورود تام فورد به صنعت عطر نمی گذشت؛ با این وجود محصولات متفاوت و خلاقانه ای که این برند ارائه داد و علی الخصوص مجموعه ی پرایوت بِلِند که غوغایی در جهان عطر بپا نمود؛ توجهات را به این خانه ی تازه تأسیس جلب نمود و آثار جذاب این برند علاوه بر موفقیت های بزرگ در بخش فروش و جذب مخاطبین؛ نظر مثبت منتقدان و کارشناسان را نیز با خود همراه ساخت و خیلی زود نخستین جایزه ی معتبر صنعت عطر سازی به تام فورد ارائه شد. در سال 2009 عطر "شامپاکا ابسولو" از مجموعه ی پرایوت بِلِند جایزه ی "فی فی" بهترین عطر لاکچری سال را از آن خود نمود. این جایزه شروع دوران موفقیت های رؤیایی و شاید اغراق شده ی تام فورد در زمینه ی جوایز است.

مشاهده عطر های تام فورد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس