کد: 13950710145636039

با حکم حجت الله ایوبی؛

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد

کد: 13950710145636039

https://goo.gl/3eu0ip

، تهران , (اخبار رسمی): با حکم حجت الله ایوبی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد به عنوان دبیر سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب شد.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی سازمان سینمایی،در متن حکم، علیرضا رضاداد آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمندتان به موجب این حکم به سمت «دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان» منصوب می‌شوید.

جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در شهر اصفهان فرصت مناسبی است برای هم اندیشی به منظور ارتقاء جایگاه سینمای کودک و نوجوان که با تلاش بزرگان و دلسوزان سینما در شورای سیاستگزاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان دوران تازه‌ای از شکوفایی را آغاز کرده است.

با توجه به نگاه مثبت و تعامل سازنده مدیران و مسئولان شهر و استان، بویژه شهردار فرهیخته و اعضای محترم شورای شهر امید است جشنواره‌ای در خور نام سینمای ایران و در طراز آوازه شهر اصفهان برگزار شود.

حمایت همه جانبه بنیاد سینمایی فارابی، شورای راهبری و تعامل سازنده شما با مدیریت استان در سطوح مختلف نوید بخشی جشنواره‌ای باشکوه است. 

امید است با همکاری با دستگاه‌های ذی ربط ملی و استانی و جلب حمایتهای هرچه بیشتر نهادهای مردمی و دولتی در انجام این مسئولیت مهم موفق باشید.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری

سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حقیقت همان معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری است که در اواخر دولت دهم به سطح معاونت به سازمان سینمایی ارتقا یافت و ریاست آن هم اکنون بر عهده حجت‌الله ایوبی است.

منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر