اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711145785812

رئیس سازمان بهزیستی کشور :

45 هزار زن سالمند سبک زندگی سالم را فرامی‌گیرند

کد: 13950711145785812

https://goo.gl/twLbTL

، تهران , (اخبار رسمی): با همکاری معاونت بانوان و خانواده ریاست جمهوری 45 هزار زن سالمند به صورت پایلوت روش‌های سبک زندگی سالم شامل تغذیه، ورزش و استفاده از فرصت‌های مختلف را فرا می‌گیرند.

45 هزار زن سالمند سبک زندگی سالم را فرامی‌گیرند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بهزیستی ،انوشیروان محسنی‌ بندپی،معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور  با اعلام این خبر گفت: با توجه به اقدامات اثربخش نظام سلامت کشور امید به زندگی به بالای 74 سال افزایش یافته است که با پدیده سالمند شدن جمعیت روبرو هستیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه یک پنجم دوران زندگی را دوران سالمندی تشکیل می‌دهد و باید بهره کافی را از این دوران برد، گفت: مهمترین مشکلات سالمندان تنهایی، انزوا و بیماری است.

وی  در همین راستا از گسترش بنیاد فرزانگان در سراسر کشور در برنامه ششم توسعه خبر داد .

یادآوری می‌شود، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، قائم مقام سازمان بهزیستی کشور، رئیس دبیرخانه سالمندان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان تهران بمناسبت روز سالمند از مرکز سالمندان صالحین فرزانه بازدید کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان