اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711145816108

آشنایی با 10 جاذبه ی دیدنی در مادرید

کد: 13950711145816108

https://goo.gl/f3AXLn

، تهران , (اخبار رسمی): سفر به اسپانیا یکی از متنوع ترین تجربه های سفر در زندگی تان خواهد بود.

آشنایی با 10 جاذبه ی دیدنی در مادرید

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی الی گشت،شهرهای دیدنی این کشور از جمله مادرید و بارسلون در خود جاذبه های زیادی را دارند، همین تنوع جاذبه های تاریخی و فرهنگی، اسپانیا را در ذهن بسیاری از گردشگران محبوب کرده است و دلیلی برای سفر آنها شده است،با ما همراه باشید  و با ده جاذبه دیدنی  مادرید آشنا شوید.

1. کاخ سلطنتی (Palacio Real)

اروپا دارای کاخ ها و بناهای قدیمی و ارزشمند است. درفرانسه،ایتالیا، آلمان و … می توانید بسیاری از آنها را ببینید. یکی از آنها در مادرید اسپانیا است که با معماری شبیه به کاخ ورسای با بیش از دو هزار اتاق ساخته شده است.

2. گران بیا (Gran Via)

اگر به مادرید سفر کردید زمانی را صرف خیابان گردی در خیابان بزرگ گران بیا کنید. خیابانی قدیمی که معماری آن مربوط به سبک معماری در اوایل قرن بیستم است.

3. پارک بازنشستگی (Retiro Park)

به این پارک نام بازنشستگی داده اند، پارکی که دارای یک دریاچه بسیار بزرگ و چند موزه است. با رفتن به این پارک طبیعتی فوق العاده را خواهید داد، پیشنهاد می کنیم زمانی رادر این پارک بگذرانید و از تماشای آثار تاریخی آن لذت ببرید.

4. میدان بزرگ (Plaza Mayor)

در کشورهای اروپایی میادین دیدنی وجود دارند که دورتا دور آنها را آثار تاریخی احاطه کرده اند و هر کدام برای خود جذابیت هایی دارند. یکی از این میادین در مادرید اسپانیا است. میدانی بزرگ به نام پلازا مایور! در اطراف این میدان ساختمان هایی با آجرهای قرمز خواهید دید.

5. موزه پرادو (Prado Museum)

مادرید مقصد فوق العاده ای برای دیدن آثار و موزه های تاریخی است. یکی از این موزه ها پرادو نام دارد که در آنجا می توانید مجموعه بزرگی از نقاشی های اسپانیا را ببیند.

6. پلازا د اسپانیا (Plaza de España)

مادرید مملو از میدان های دیدنی است. جایی که می توانید ساعت ها قدم بزنید و بهترین عکس های سفرتان را بگیرید. یکی دیگر از این میادین، پلازا د اسپانیا است که مجسمه نویسنده دون کیشوت را به نمایش می گذارد.

7. دروازه آلکالا (Puerta de Alcala)

کافیست مادرید را در اینترنت جستجو کنتید، بدون شک یکی از تصاویری که ارائه می دهد دروازه آلکالا است. بنای معروفی که چیزی حدود سیصد سال پیش توسط معمار ایتالیایی ساخته شد.

8. تئاتر سلطنتی (Royal Theater)

چیزی حدود 160 سال پیش در مادرید تئاتر سلطنتی با نام تئاتر اپرا ساخته شد، این بنای دیدنی بعدها با کمی تخریب مورد بازسازی قرار گرفت.

9. بازار سن میگل (Mercado de San Miguel)

یکی از لذت های سفر بازار گردی و لمس زندگی محلی ها از نزدیک است. یکی از این بازارگردی های مهیج در بازار سن میگل در مادرید است. بازاری سرپوشیده که قدمت آن حدودا به صد سال پیش بازمی گردد

10. میدان سیبلس (Plaza de Cibeles)

یکی دیگر از جاذبه های شهر مادرید میدان سیبلس است که فواره الهه سیبلس را در خود جا داده است، با رفتن به این میدان می توانید سالن بزرگ و باشکوه شهر را که در نزدیکی آن قرار گرفته است ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی