اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711145846108

10 جاذبه برتر توریستی لندن را بشناسید

کد: 13950711145846108

https://goo.gl/Htbt3Y

، تهران , (اخبار رسمی): لندن شهر گرانی است اما سفر به آن به علت داشتن جاذبه های دیدنی ارزش دارد.

ده جاذبه برتر توریستی لندن را بشناسید

به گزارش اخبار رسمی  به نقل  از روابط عمومی الی گشت ،سعی کنید 10 مورد زیر را در لیست بازدید از لندن حتماً قرار دهید تا زمانی که از این شهر بازگشتید حرف های زیادی برای گفتن و خاطره هایی برای به یاد آوردن داشته باشید.  با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از جاذبه های معروف این شهر بپردازیم.

  1. استودیوی برادران وارنر (سازندگان هری پاتر)
    فیلم های هری پاتر را یادتان هست؟ بسیاری از ما با این فیلم خاطره داریم. با رفتن به لندن خاطره های شما بیش از آنچه که فکر کنید نزدیکتان می شوند چرا که می توانید به تماشای استودیوی برادران وارنر بروید. با بازدید از این مکان و دیدن مکان هایی که صحنه های فیلم هری پاتر در آن فیلم برداری شده است روزی شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید.
  2. چشم کوکاکولای لندن
    چشمان کوکاکولای لندن یکی از بزرگترین ویژگی های آسمان لندن است. این جاذبه شامل بسیاری از مناظر دیدنی لندن است. 32 کپسول بزرگ 10 تنی که هرکدام 25 نفر را می‌تواند حمل کند! این کپسول‌ها شما را بر فراز لندن بالا برده و ظرف 30 دقیقه مشهورترین نقاط لندن را از زاویه دیدی شگفت انگیز به شما نشان می‌دهند. بهترین  عکس های سفرتان را می توانید در اینجا بگیرید.
  3. کاخ باکینگهام
    در این کاخ می توانید نقاشی‌های رامبراند و روبنس، مجسمه‌های ساخته شده توسط کانووا، ظروف چینی سور و مبلمان‌های نفیس انگلیس و فرانسه را ببینید. هرسال در تابستان کاخ باکینگهام نمایشگاهی را باز می‌کند امسال این نمیاشگاه با جشن تولد 90 سالگی ملکه برگزار شد.
  4. موزه‌ مادام توسو
    در این موزه شما با صورت بسیاری از مشهورترین انسان‌های تاریخ رودررو می‌شوید. صورت شاعر برجسته‌ای مانند شکسپیر را می‌توانید در این موزه پیدا کنید، ناگفته نماند این موزه در شهرهای بزرگ و معروف دنیا شعبه دارد و به قدری مجسمه های افراد مشهور طبیعی ساخته شده اند که شگفت زده می شوید.
  5. برج لندن
    با یکی از زندان بانان در این برج دوری بزنید و یکی از مشهورترین ساختمان‌های دنیا را بازدید کنید. به اکتشاف تاریخ 900 ساله‌ این برج رفته که در طول آن این برج کاربری متفاوتی داشته است. کاخ سلطنتی، زندان، مکان اعدام، توپخانه، جواهرخانه و باغ‌وحش کاربردهای مختلف این برج در هر دوره‌ی تاریخ آن بوده است.
  6. برج شارد
    پیشنهاد می کنیم شانس خود را برای دیدن لندن با زاویه دید 360 درجه از بالای بلندترین برج غرب اروپا با ارتفاع 1016 فوتی از دست ندهید.
  7. آکواریوم SEA LIFE
    در این مکان می توانید از 500 گونه آبزی دریایی از کوسه و پیراناهای درنده گرفته تا دلقک ماهی‌های سبک نمو را ببینید. راهی بسیار کم‌خطر برای شناختن دنیای شگفت انگیز زیر آب!
  8. صومعه وست مینستر
    اینجا بهترین مکان برای بازدید از تاریخ پادشاهان و ملکه‌ی بریتانیا است. صومعه‌ای 700 ساله که هرسال میلیون ها توریست را جذب می‌کند.
  9. سیاه چاله لندن
    به تاریخ وحشتناک پایتخت باستانی قدم بگذارید. بازیگران زنده ترسناک و ارابه های هیجان‌انگیز با افکت‌های جذاب را تجربه کنید. آیا آنقدر شجاع هستید که 90 دقیقه با گذشته تارک لندن روبرو شوید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح