اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146066102

لزوم توجه ویژه دولت به موضوع ترافیک کرج

کد: 13950711146066102

https://goo.gl/hdJ36b

، کرج , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ترافیک کرج به مرز بحران رسیده است، خواستار نگاه ویژه دولت به مسایل ترافیکی شهر شد و گفت: درمان ترافیک از طریق طرح های مقطعی امکان پذیر نیست.

لزوم توجه ویژه دولت به موضوع ترافیک کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازپایگاه خبری مدیریت شهری کرج رضا شریفی با بیان این مطلب اظهار داشت: کرج با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند که یکی از شاخص ترین آنها ترافیک است و اکنون این مشکل به مرز بحران رسیده و باید برای کنترل و ساماندهی آن اقدامات اساسی صورت پذیرد.

به گفت وی تسریع در بهره برداری از خطوط و ایستگاه های قطار شهری کرج تا حد زیادی در کاهش بار ترافیکی این کلانشهر تاثیرگذار است و دولت باید به وعده های خود در این زمینه عمل نماید.

شریفی با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته جهان، توسعه مبتنی بر برنامه ریزی در دستور کار قرار داده و بر اساس نقشه راه در حوزه های مختلف گام بر می دارند عنوان داشت: در کشورهای پیشرفته قبل از تشکیل شهرهای جدید و اسکان جمعیت در آنها، زیر ساخت های شهری ایجاد و امکانات لازم جهت زیست شهری فراهم می شود و تامین راه های فرعی و اصلی جهت دسترسی شهروندان به نقاط مرکزی شهر و اجرای طرح های ویژه ترافیکی به منظور تسهیل آمد و شد وسایط نقلیه در سطح شهر یکی از همین مواردی است که غربی ها در آن به الگویی برای جهانیان تبدیل شده اند.

وی در ادامه تهیه طرح جامع ترافیک استان را گامی در همین راستا دانست و گفت: با انجام این مهم، گلوگاه های ترافیکی مشخص و مطالعات لازم برای اصلاح و ساماندهی آنها در دستور کار قرار می گیرد. درمان ترافیک از طریق طرح های مقطعی چیزی نیست که رضایت مردم در بلند مدت را به دنبال داشته باشد.

وى با بیان این که امروزه ترافیک دغدغه همه مردم است، افزود: باید بدانیم براى ترافیک چه کارى انجام دهیم و البته هر چه در توان داریم برای حل این معضل به کار خواهیم بست.

شریفی عنوان کرد: برای حل مشکل ترافیک لازم است ابتدا طرح جامع ترافیک را آماده کنیم و مشکلات مشخص شود تا در جهت رفع آن اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری کرج در دوره کنونی یافتن راهکارهای جدید برای حل مشکلات ترافیکی در شهر کرج است.

وی همچنین از آمادگی کامل شهرداری کرج برای اجرای مجدد طرح زوج و فرد خودروها خبر داد و گفت: امید می رود رفع ریشه ای معضل ترافیکی برای ترددی آسان در دستور کار ویژه مدیران استانی و شهری قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه