اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147045638

نائب رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران:

قیمت لوازم خانگی افزایش نداشته است

کد: 13950711147045638

https://goo.gl/dRDxn1

، تهران , (اخبار رسمی): نائب رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت: اجرای طرح مبارزه با عرضه لوازم خانگی قاچاق، تاثیری بر روی قیمت‎ کالاهای خانگی نداشت ضمن آنکه بازار نیز با افزایش قیمت مواجه نشد.

قیمت لوازم خانگی افزایش ناشته است

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مرتضی میری، نائب رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران ضمن تکذیب افزایش 25 درصدی قیمت کالاهای خانگی، گفت: اجرای طرح برخورد با فروشندگان لوازم خانگی قاچاق باعث افزایش قیمت هیچ کالایی نشده است.
میری، ساخت و دامن زدن به این شایعات را از اقدامات واردکنندگان کالای قاچاق برشمرد و افزود: قاچاقچیان با تحریک واحدهای صنفی جهت مقابله با اجرای این طرح و ایجاد تشویش و نگرانی در میان مردم نسبت به گرانی کاذب، بازار را ملتهب می‌کنند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.
وی با اشاره به تدابیر و اطلاع‌رسانی صورت گرفته در این خصوص، گفت: قبل از شروع این طرح طی جلساتی که با اعضای صنف تولیدکنندگان و واردکنندگان قانونی لوازم خانگی داشتیم برای انجام این طرح به هماهنگی‌های مطلوبی رسیدیم.
نائب رییس اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه گزارش کالاهای خارجی به سازمان حمایت و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده، گفت: برخی از تولیدکنندگان داخلی حدود 2 سال است که افزایش قیمت نداشته اند لذا با مجوز و تایید اتحادیه تنها قیمت برخی از کالاهای ایرانی 6 تا 8 درصد افزایش یافته اند.
میری، با بیان اینکه 15 میلیارد دلار قاچاق رقم بالایی است که اقتصاد کشور را فلج کرده، ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری برخورد با قاچاق باید از مبادی ورودی لب مرز تا درون مغازه‌های عرضه کننده تا خشکاندن ریشه قاچاق ادامه پیدا کند و اجرای این طرح قطعا در کاهش قاچاق موثر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی