اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147245632

اصحاب رسانه عطر و تخفیف هدیه گرفتند

پیچش عطرهای لوکس بایر در جام خبرنگار

کد: 13950711147245632

https://goo.gl/1z0qPN

، تهران , (اخبار رسمی): لوکس بایر در حاشیه برگزاری مسابقات جام خبرنگار2، به اصحاب رسانه عطرهای لاکچری و کمیاب هدیه داد.

پیچش عطرهای لوکس بایر در جام خبرنگار2

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی عطر لوکس بایر، این فروشگاه اینترنتی عطر به جهت تلطیف روحیه و حال و هوای مسابقات جام خبرنگار2 که با حضور 300 نماینده از رسانه های مکتوب و مجازی برگزار شده بود؛ نمونه عطرهای لاکچری و لوکس خود را در میان خبرنگاران توزیع کرد.

قابل ذکر است این شرکت واردکننده عطرهای نیش و اورجینال، علاوه بر ارائه هدیه سمپل، به تمامی حاضرین نیز کارت های تخفیف 25 هزار تومانی اعطا کرد.

شرکت وارداتی لوکس بایر که با هدف اطلاع رسانی به روز و مفید در زمینه عطرهای نیش فعالیت خود را آغاز کرده است در صدد بر آمده تا علاوه بر معرفی و عرضه برندهای معروف و ارزشمند، با تولید و ارائه مطالب مفید و همچنین استفاده از نظرات و دیدگاه های کارشناسان، اطلاعات و سطح آگاهی علاقمندان به عطرهای نیش و لوکس را ارتقاء دهد.

به همین منظور حضور نمایندگان اصحاب رسانه در جام خبرنگار 2 و ارائه سمپل و معرفی محصولات در تحقق این مهم، کارآمد به شمار رفت و با تاکید بر این هدف بود که علاوه بر معرفی محصولات، تخفیفاتی برای خبرنگاران حاضر در این رقابت ها نیز در نظر گرفته و اهدا شد.

بر اساس این گزارش، مسابقات جام خبرنگار2 با مشارکت اخبار رسمی نخستین نیوز وایر بین المللی در ایران و باشگاه تیزاندازی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و 300 نماینده از اصحاب رسانه در 4 رشته ورزشی بیلیارد، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه و بولینگ (خانم ها و آقایان) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | مسابقه و فراخوان