اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712147705632

راهکار یافتن عطری که می خواهید

کد: 13950712147705632

https://goo.gl/pTo9aE

، تهران , (اخبار رسمی): حال که در آماده‌سازی برای یافتن رایحه‌ مخصوص‌تان، تجربه شما افزایش یافته وقت آن نیز رسیده که به طرح راهکار بپردازیم که چطور می‌توانید "همان عطر خودتان" را بیابید.

راهکار یافتن عطری که می خواهید

به گزارش اخباررسمی به نقل از لوکس بایر، گمان من این است که مردم در فروشگاه‌ها غوطه‌ور شده و هرچه که در آن لحظه هوس کنند را امتحان می‌کنند، با این امید که ناگهان عاشق یکی‌ از آن ها ‌شوند. این روش ممکن است نتیجه بدهد. شاید تقدیر عطری در راه شما قرار دهد که جذبتان کرده و مطلوب باشد که هر روز از آن استفاده کنید.

ولی این احتمال هم هست که اینطور نشود. راه مطمئن‌تر این است که پیشنهادات یک خانه‌ عطر را بررسی کنید، و بعد هر آن‌چه که در باره‌ عطری که بیشترین همخوانی را با شما داشت یاد گرفتید، را بکار بگیرید. بیشتر خانه‌های عطر – همه‌ شان نه، فقط بیشترشان – هدفشان‌ این است که خطی از عطرها را وارد بازار کنند که برای گستره‌ای از مصرف‌کنندگان جذاب باشند.

برای نمونه، Chanel؛ Chanceرا برای جوان‌ترها و Eau Première، No 19. IrisPoudréو Coco Noirرا برای مشتریان اهل مد خود ارائه کرده که شاید نخواهند Chanelهای قدیمی‌تر، همچون No 5. و No 19. را استفاده کنند که برای باتجربه‌ترها (یا مشتاقان این محصولات پرشخصیت) جذاب است. به نحوی مشابه، خط لوکس LesExclusifs از Chanel وسعت زیادی را در بر می گیرد که شامل یک عطر شرقی حقیقی (Coromandel)؛ یک وتیور شیک (Sycomore)؛ عطر معشوقه‌ها (Misia)؛ چرم (CuirdeRussie)؛ و غیره. با گرفتن نمونه‌هایی از هر کدام از LesExclusifs، تجربه‌ای گسترده از عطر خواهید یافت، ولو از لنز Chanel.

 اگر کمی احساس ماجراجویی می‌کنید، L’Artisan را امتحان کنید. برخی عطرهای شگفت‌آور را خواهید یافت که از عودهای خاکی تا گل‌های خوش‌طعمی را دربر می‌گیرند، که همگی جذاب‌اند. اگر به عطرهای ویژه دسترسی دارید، Parfum dEmpire گستره‌ای اصلاح‌شده ولی کامل را ارائه می‌کند که شما را با طیفی از عطرهای گلی بزرگ تا شرقی پرمایه و مدیترانه‌ای‌های خشک آشنا می‌سازد. اگر می‌خواهید مطالعه‌ای حقیقی درباره‌ی عطر داشته باشید، سریعا بروید و خود را به دانستن درباره‌ی کارهاییکی از خانه‌های بزرگ قدیمی همچون Guerlainیا Hermès ملزم کنید.

ممکن است همین حالا نیز درباره‌ی نت‌هایی که برایتان جذاب هستند مطمئن باشید. پس چرا کارهایی که عطرسازان مختلف با این نت‌ها انجام داده‌اند را بررسی نکنید؟ اگر گل مریم دوست دارید، باید هر چیزی از Frederhc MalleCarnal Flower گرفته تا Jungle Gardenia را امتحان کنید. ممکن است بخواهید، کمییاسمن، شکوفه‌ی پرتقال، گل برف و سوسن را امتحان کنید، تا ببینید که طالع شما در کجای این صوَر فلکی رویایی از خویشاوندان گل مریم قرار می‌گیرد. یا ممکن است رز دوست داشته باشید. باید حتماً نمونه‌ای از یک رز خالص، یک رز مدیترانه‌ای، یک رز سبز، و یک رز میوه‌ای داشته باشید. می‌خواهید بدانید که رز وقتی هل رویش پاشیده می‌شود یا با بنفشه متعادل می‌شود یا بخور می‌شود چه طور می‌شود. وقتی عطر امتحان می‌کنید، حتماً آن‌ها را کنار هم امتحان کنید. مقایسه‌ی عطرها بهترین روش برای آگاه شدن از شخصیت هر رایحه است. حداقل چهار ساعت برای تکامل به عطر زمان بدهید، و در طول این مدت به بوئیدن ادامه دهید. زمانی که حس کردید عطرها بوییکسانی دارند، وقتش رسیده که دیگر ادامه ندهید. برای "بازنشانی" بینی‌تان می‌توانید در شال یا ژاکت بدون رایحه ی خود تنفس کنید.

به سرعت خرید نکنید. زمانی که یک شیشه‌ی زیبا در دست دارید و فروشنده در حال بازشماری صفات عالی آن است، خرید خیلی وسوسه‌انگیز است، ولی روی یک نمونه از آن پافشاری کنید. بوتیک‌های عطر معمولاً، در صورتی که نمونه‌های فروشی دم دست نداشته باشند، در ساختن نمونه هم شگفت‌انگیزهستند، برخی فروشگاه‌ها هم نمونه درست می‌کنند. اگر مغازه‌ای نمونه نمی‌دهد، به جای دیگری بروید. عطر چیزی شخصی است. ممکن است کمی طول بکشد تا بتوانید تصمیم‌گیری کنید، و شاید بخواهید در خانه امتحانش کنید.

در واقع بهترین حالت این است که انتظار این را داشته باشید که رایحه‌ی مخصوص شما یک شبه پیدا نشود. برای من، زیبایی ماجرا همین است. عجله نکنید. ببوئید، نمونه بگیرید، دیدگاه خود را شکا داده و نظرتان را تغییر بدهید. درک خود را از عطر گسترش دهید. در همین حین که از عطرها نمونه می‌گیرید، ممکن است بخواهید با، مثلاً فرمولاسیون مختلفی برای روز و شب، رایحه‌ی مخصوص خود را بسیازید. شرکت‌های عطر معمولاً نوع Extraitعطرها را نیز می‌سازند که روی نت‌های متفاوتی نسبت به نوع Eau de Toiletteتاکید می‌کند. از طرف دیگر، ممکن است برای روز به کلی عطر دیگری را انتخاب کنید که با عطر شب‌ هماهنگ است. برای مثال، ممکن است GuerlainShalimar را برای شب دوست داشته باشید ولی از یک عطر لیمویی خالص یا وانیلی سبک برای روز استفاده کنید و شب‌ها کمیShalimar به خود بزنید.

هر کاری که می‌کنید، خوش بگذرانید! پیدا کردن عطری که دوستش داشته باشید، ماجرایی است که پاداش خوبی دارد.

از شما دوستداران عطر می‌پرسم که فکر می‌کنید چه نکاتی جا افتاده است؟ شما به کسی که به دنبال رایحه‌ی مخصوص خود است چه پیشنهادی می‌کنید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس