اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149675883

تسریع در بهره برداری از واحدهای تولیدی جدید یکی از سیاست های جدی دولت در سال جاری

معرفی پرونده10 هزار واحد صنعتی به بانک ها

کد: 13950713149675883

https://goo.gl/E9ywD5

، (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران اعلام کرد: یکی از سیاست های جدی دولت در سال جاری، توجه به رونق بنگاه های تولیدی، بازگشت واحدهای صنعتی راکد و زیر ظرفیت به چرخه تولید و همچنین تسریع در بهره برداری از واحدهای تولیدی جدید به شمار می رود.

معرفی پرونده10 هزار واحد صنعتی به بانک ها

 به گزارش روابط عمومی  شهرک صنعتی ، مهندس  علی یزدانی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی کوثر  و تصفیه خانه فاضلاب، مجتمع کارگاهی و فاز توسعه 165 هکتاری این ناحیه صنعتی اظهار کرد: در حال حاضر بنا بر آمار ارائه شده توسط بانک مرکزی در مجموع بیش از 10 هزار پرونده به صورت مستقیم یا از طریق سایت بهین یاب و کارگروه های استانی به بانک ها معرفی و منجر به عقد قرارداد شدند.

وی تاکید کرد: تکلیف دولت و ستاد اقتصاد مقاومتی برای وزارت صنعت، معدن وتجارت راه اندازی و به ظرفیت رساندن 7هزار و 500 بنگاه تولیدی راکد و زیر ظرفیت بوده که تاکنون همین میزان واحد  تولیدی به بانک های کشور معرفی شده اند.
معاون وزیر صنعت و معدن خاطر نشان کرد: حدود 5 هزار و 300 بنگاه تولیدی نیز در بانک ها منجر به قرارداد شده اند ،البته شرط دریافت تسهیلات توسط بنگاه ها، تنها ثبت نام در سامانه بهین یاب نیست چراکه این سامانه به سبب استقبال بالا مسدود شد، به همین سبب خارج از آن نیز تسهیلات ارائه می شود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران  در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به طرح توسعه ناحیه صنعتی کوثر که 3 برابر ظرفیت فعلی آن است، خاطرنشان کرد: عزم جدی دولت در جهت حل مشکل اشتغال در کشور و استان البرز است، چراکه نرخ بیکاری البرز از میانگین کشوری بالاتر است.
وی گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با همکاری استانداری و سایر دستگاه ها، تا پایان سال جاری 3هزار هکتار به مساحت شهرک های صنعتی استان می افزاید.
 مهندس یزدانی با اشاره به اینکه این امر می تواند در جهت اشتغالزایی بسیار موثر باشد، بیان کرد: این میزان در 6 شهرک و ناحیه صنعتی جدید به میزان شهرک های موجود افزوده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی

در سال 1362 پس از ایجاد تغییرات در نظام صنعتی کشور، سازمان صنایع کوچک و نواحی صنعتی ایران با کلیه وظایف در وزارت صنایع ادغام گردید و به منظور ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات شهرک های صنعتی و ایجاد هر چه بیشتر امکانات زیربنایی و ارائه خدمات ضروری برای متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی، قانون" شرکت شهرکهای صنعتی ایران" به تصویب رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید