اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151315632

منظومه عطری؛ زندگی پنهان و جهان‌های موازی

کد: 13950714151315632

https://goo.gl/i638H9

، تهران , (اخبار رسمی): تا کنون به جهان های موازی اندیشیده اید؟ به اینکه دیگرانی که "ما" نیستند؛ همانند ما در این لحظه زندگی می کنند، می اندیشند، احساس می کنند و رؤیا می بافند؟ بحث پیرامون این موضوع؛ نیازمند ورود به مباحث فیزیکی و متافیزیک است.

منظومه ی عطری، زندگی پنهان و جهان های موازی

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی لوکس بایر، اگر فیزیک و متا فیزیک را کنار بگذارید و به بطری عطری که در روی میز یا کنار شما قرار دارد نگاهی بیندازید و به آن فکر کنید و چشمانتان را ببندید، در می یابید که بر روی همین زمین، افرادی هستند که در نقطه ای بسیار دورتر از شما و یا در محدوده ای نزدیک به شما؛ چنین عطری را در اختیار دارند.

حال به رایحه و فضایی که با بوییدن این عطر برای شما مجسم می شود؛ بیندیشید: خاطرات، عشق ها، دلتنگی ها، رو شنی ها، تاریکی ها و هر آنچه که از بوییدن چنین عطری برای شما حاصل می شود؛ در این لحظات برای فرد یا افراد دیگری نیز تداعی می شود و اینجاست که جهان هایی موازی بر روی همین کره ی خاکی و با متر و معیار های مختص خود پدید می آیند.

محاسبات و بررسی این دنیاهای همسان اما مجزا؛ با قوانین و قضایای فیزیک و محاسبات ریاضی؛ هیچ سنخیتی ندارد و علم در بر آورد و تحلیل این جهان های عمیق؛ ناتوان است. اینجا تنها یک عامل است که سبب شکل گیری جهان هایی پیچیده میشود. دنیاهایی که ساکنان آن ها؛ همزمان در حال تجربه کردن یک احساس هستند؛ و عامل شکل گیری آن جادویی نیست بغیر از رایحه!

بر اساس این گزارش، جهان عطر، عالمی عمیق، اسرار آمیز و پر از شور و شوق زندگی است. ساکنان این دنیای ماورایی؛ افرادی هستند که در تمام روز و تمام سال، زندگی پنهان خود را جایی دور از هیاهوی انسان ها، غوغای روبات ها و تراژدی ماشین ها دنبال می کنند و در همین زندگی پنهان است که جهان های موازی شکل می گیرد. فرقی ندارد متعلق به کدام نژاد باشند؛ همچنانکه تفاوتی ندارد که در کدام نقطه ی زمین ساکن باشند؛ اینها عاشقانی هستند که در زندگی پنهان خود مسرور و متنعم هستند. دنیا؛ زیبا و روشن است و همه چیز غرق در احساس بی مانندی است که از یک رایحه ی ناب حاصل می شود.

عطر باران، بوی جنگل، شکوفه های سیب و پرتقال، گلستان ها، باغهای میوه و عطر بهاران، خاک، آتش، آب و رایحه ی هر آنچه که موجب غوطه ور شدن در احساسات می گردد و از افشانه ی یک بطری شیشه ای در اتاقی کوچک می پیچد؛ همزمان قلب هایی را به لرزه می اندازد؛ چشمانی در یک لحظه بسته می شوند و لبخندی بر لب ها نقش می بندد.

جادویی نامریی که در یک آن؛ شهروندی از شرق دور را با یکی از ساکنان امریکای شمالی غرق در یک احساس و دلگرم یک خاطره می کند؛از اروپا به ایران می‌رسد و از ایران به موازات اتاقی در دهکده ای کوهستانی؛ قلبی درشمال افریقا با این احساس لبریز شوق می شود.

ساکنان منظومه عطری، با هر مذهب و آیینی، با هر رنگ و گویشی و در هر حرفه و جایگاهی که باشند فرمانروایان جهان خویش هستند؛ خورشید این مجموعه که چیزی جز روایح نیست. نیروی گرانش منظومه را از طریق احساسات عمیقِ نشأت گرفته از سرشت انسانی تأمین می نماید و اشتراکات میان همین احساسات بزرگ است که جهان های موازی را در این عالم بی انتها شکل می دهد.

بهار و پاییز تابستان و زمستان، هر لحظه و هر زمانی از سال؛ همواره رایحه ای یافت می شود که با احساسات در آمیزد و لحظه ای با شکوه رقم بزند. بوسه های ناب یک روز بهاری که با عطری گل بو زنده می‌شوند و یا سفر به سایه هایی در تابستان که با عطری مرکباتی حاصل می شود.

خاطرات یک روز پاییزی در آلاچیق های شهر بارانی و سفر به عمق آن لحظات با عطری چوبی یا بستن شال گردنی که هنوز هم عطر دستان خالقش را با خود دارد؛ با استشمام عطری چرمی و گرم. اهمیتی ندارد که دنیای روبات ها و ماشین ها به کدامین سو می رود؛ مهم وجود قلب هایی است که هنوز می تپند و همچنان ارزش زندگی کردن را می فهمند.

از کودکانه های دور دست تا مادرانه های بی تکرار، از روز های میز و نیمکت و کلاس تا آغوشهایی گرم و نگاههایی معصوم، از باران و طبیعت و خاک تا دریا و جنگل و کویر و از شادی هایی که کمتر تکرار خواهند شد تا احساساتی که درک ژرفای آنها ممکن نیست؛ همه و همه بسان گنجینه هایی هستند که ساکنان منظومه ی عطری در زندگی پنهان خود و به لطف جادوی یک رایحه باز خواهند یافت.

در زندگی پنهان؛ ساعت های ماشینی از کار افتاده اند. ثانیه ها با تفکر و تعمق؛ دقیقه ها با رؤیا و ساعت ها با عشق سپری می شوند. فاصله ها و ابعاد معنایی ندارند؛ همواره همه چیز و همه کس حاضر و زنده اند و از جایگاه رفیعی در این جهان برخوردار هستند. در حقیقت؛ "زندگی پنهان" بخش واقعی و اصلی دنیای یک عاشق است که در جهان روایح جریان یافته است.

دنیای منحصر بفردِ رایحه ها که با ورود به آن؛ دریچه هایی تازه گشوده خواهند شد. دروازه هایی نامرئی که به یک زندگی رؤیایی باز میشوند؛ جایی برای لمس احساسات و خاطرات و از این طریق همیشه احساسات خود را با عزیزانی که حضور "فیزیکی" ندارند به اشتراک می گذارند و در شادی های آنان سهیم هستند. خواه تبریک روز تولد باشد و خواه همراه شدن در خاطره ای مشترک؛ اعجاز یک رایحه همه چیز را میسر میکند و سفر در زمان را ممکن خواهد نمود.

برای باور جهان های موازی؛ فیزیک و ریاضیات و علم احتمال را کنار بگذارید. دنیای آهن و ماشین را پشت سر رها کنید؛ بطری عطر خود را بردارید؛ در رایحه ی آن تأمل کنید و با احساسات برخاسته از این فضا؛ زندگی کنید. جایی از این عالم خاکی؛ کسی با شما در این احساس شریک است.

مشاهده برندهای سایت لوکس بایر

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس