اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950715151945632

تبدیل عطر به سرگرمی مفرح و اقتصادی

کد: 13950715151945632

https://goo.gl/LzOR6b

، تهران , (اخبار رسمی): نحوه انتخاب عطر و تجربه روایح مختلف با اقتصادی ترین شیوه ممکن و رسیدن به قطعیت در رابطه با انتخاب عطر موضوعی است که برای بررسی آن باید برخی نکات را دانست.

چگونه عطر را به سرگرمی، مفرح و اقتصادی تبدیل کرد 3

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی لوکس بایر، برای انتخاب عطر و تجربه روایح مختلف با اقتصادی ترین شیوه نکاتی کوتاه اما کار آمد  وجود دارد که  راه گشاست. 

بر اساس این گزاش می توان به این نکته اشاره داشت که به جای شیشه‌های کامل، نمونه خریدن یک راه است.

اگر می‌خواهید یک عطر را امتحان کنید یا عطری را یافته‌اید که نظرتان را جلب کرده، از آن نمونه بخرید. فروشگاه‌هایی همچون Luckyscent و لوکس بایر نمونه‌های گوناگونی عرضه می‌کنند. با پول یکی دو بلیط سینما می‌توانید گلچینی از چندین عطر داشته باشید که چندین روز یا هفته از آن‌ها لذت ببرید.

نمونه‌هایتان را مبادله کنید

افرادی مثل خودتان در بلاگ‌ها و فروم‌ها پیدا کنید و نمونه‌هایتان را عوض کنید یا شیشه‌های عطرتان را نصف کنید. این راهی بسیار خوب برای امتحان عطرهای جدید، گسترش کمد عطرتان و بهتر از همه، ملاقات با دوستداران عطر است. فروم‌هایی همچون Basenotes و Makeupalley گزینه‌هایی برای مبادله دارند.

بداهه خرید نکنید

این نکته به نکته‌ی شماره 2 که در قسمت اول ارائه شد؛ گره خورده است ولی ارزش تکرار را دارد. وقتی نمی‌خواهید زیاد خرج کنید خریدهای بی‌اختیار (بلایند بای) خطرناک‌ترین‌ها هستند. اغلب این‌طور خوهد بود که یک شیشه عطر خوب دارید ولی آن نیست که می‌خواستید.

قاعده‌ی من برای خرید یک شیشه کامل ساده است– اگر پس از دو ماه استفاده‌ی گاه‌گاه از نمونه‌ای که از آن گرفتم، هنوز نسبت به بوی آن هیجان‌زده باشم، یک شیشه از آن خواهم خرید. در غیر این صورت، به گرفتن نمونه ادامه خواهم داد.

بعضی اوقات حتی بیشتر هم صبر می‌کنم. از آن‌جا که یک شیشه SergeLutensBorneo 1834 دارم، یک سال به خودم وقت دادم که تصمیم بگیرم که آیا واقعاً به یک شیشه Chanel Coromandel (که یک ایده‌ی مشابه شکلات-پچولی است) نیاز دارم یا خیر. پس از یک سال، به همان اندازه آن را دوست داشتم، این شد که یک شیشه از آن با شکوه تمام روی میزم قرار دارد.

مگر در صورتی که به جمع کردن عطر علاقه‌مند باشید، این اصلاً منطقی نیست که مقدار خیلی زیادی بخرید. اگر عطرهای خیلی زیادی داشته باشید نخواهید توانست از آن‌ها به اندازه کافی استفاده کنید، عطر هم برای همیشه باقی نمی‌ماند و تبخیر می‌شود. از طرف دیگر هرچه فرصت بیشتری به خود برای استفاده از بینی‌تان را بدهید، حافظه‌ی بویایی‌تان بهتر شده و از چیزهای ساده‌ی اطرافتان لذت بیشتری خواهید برد – بوی شیرین دود آتش که به معنای آمدن پاییز است، بوی ترش جوانه‌های افرا که در بهار می‌آیند، گرمای تخمیری دودکش نانوایی در وسط یک خیابان شلوغ شهر. فکر می‌کنم چنین اکتشافات کوچکی بهترین نتایج علاقه‌مندی به عطر هستند.

مشاهده قسمت اول و دوم این مقاله

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس