اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950715152295432

پرتال ملی طراحی سایت ارزان را بررسی می کند

هزینه مدبرانه در توسعه کسب و کار اینترنتی

کد: 13950715152295432

https://goo.gl/Gfelva

، تهران , (اخبار رسمی): در فضای وب کافی است عبارت طراحی سایت ارزان را جستجو کنید؛پیشنهادات زیادی به شما داده می شود که با قیمتی کمتر از 100 هزار تومان میزبان سایت شما باشند ولی این ادعا می تواند همراه با کیفیت کار باشد و از سویی دیگر به انها اعتماد کرد؟

طراحی سایت ارزان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی ملی پرتال، با تاکید بر پیشرفت روز افزون تکنولوژی در ایران و البته تغییر شیوه رفع نیاز مخاطبان و مشتریان، تمامی کسب و کارهاباید در شیوه  معرفی و ارائه محصولات و خدمات خود تغییراتی را همسو با حریکت علم تکنولوژی در خود ایجاد کنند. از این روست که  نیاز به ساخت سایت و طراحی سایت را برای معرفی خدمات و فروش محصولات برای هر نوع کسب و کاری به یک الزام تبدیل شده است.

بنابراین و با تاکید بر ایجاد این تغییرت است که هزینه هایی  بر سراه قار خواهد گرفت و این سوال برای فعالان اقتصادی  و کارآفرینانی ایجاد می شود که چه میزان باید برای طراحای و ساخت یک سایت هزینه کرد و آیا باید طراحی سایت شخصی با طراحی سایت شرکتی باید هزینه های یکسانی داشته باشد؟

پاسخ این سوالات خیر است. برای مثال در طراحی سایت شخصی، فرد می خواهد تا فقط این امکان را داشته باشد که رزومه و نمونه کارهای خود را در فضای اینترنت به نمایش قرار دهد.در صورتی که سایت شرکتی را فقط به معرفی محصولات و تاریخچه شرکت خلاصه نمی شود و قیمت طراحی سایت به امکانات مد نظر قرار داده شده بستگی دارد.

آغاز راه

در فضای وب کافی است عبارت (طراحی سایت ارزان) را جستجو کنید.صفحات زیادی را پیدا  می شود که  پیشنهاد می دهند با قیمتی کمتر از 100 هزار تومات میزبان سایت شما خواهند شد؛ اما با چه امکانات و چه میزان جلب اعتماد در حفظ اطلاعات؟

همانطور که قبلا ذکر شد؛ نیازی به هزینه بالا برای طراحی سایت نیست ولی این جمله به این معنا به شمار نخواهد رفت که کمترین هزینه را پرداخت کنید و تصور کنید که با کمترین هزینه بهترین خدمات را دریافت کرده اید!!
کافیست کمی پرس و جو کنید.سای تهای پربازدید به فضای (هاست) و پهنای باند زیادی نیاز دارند که شاید این هزینه به تنهایی بالای 1 میلیون در سال هزینه زا باشد.این قیمت شامل طراحی سایت نمی شود.پس وقتی شما قصد دارید طراحی سایت ارزان را تجربه کنید؛ باید مد نظر قرار دهید که چه خدماتی از میزبان خود دریافت می کنید و آیا به پشتیبانی بعد از طراحی سایت اندیشیده اید؟

 طراحی کابردی

گاهی اوقات طراحی سایت می تواند در کمتر از یک روز انجام شود، اما آیا این سایت ارزان قیمت می تواند تمام امکانات مورد نیاز یک سایت خوب را داشته باشد؟ مسلما طراحی سایت ارزان قیمت و غیر حرفه ای، نمی تواند نیاز های متنوع و متغیر مدیران سایت و کاربران متعدد آنها را براورده سازد.

در نگاه اول ممکن است قیمت طراحی سایت توسط ملی پرتال ارزانترین به نظر نرسد، اما طراحی سایت حرفه ای و از آن مهمتر بهینه سازی سایت که توسط گروه ملی پرتال انجام می شود؛ می تواند شروع مناسبی برای حضور موفق یک سایت در محیط اینترنت به شمار رود. .با توجه به تجربه  این گروه آی تی در زمینه طراحی سایت و نرم افزار های تحت وب از جمله وب سایت های شخصی، وب سایت مخصوص شرکت ها، پورتال های تحت وب، سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاه های الکترونیک و ... این شرکت آمادگی خود در جهت طراحی سایت برای افراد و شرکت های مختلف به صورت کاملا اختصاصی و طبق نظر مشتری اعلام کردهتا با در نظر گرفتن شرایط مالی  متقاضی بهترین خدمات ارائه داده تا بیشترین رضایت و اعتماد کسب شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی پرتال

ملی پرتال، یک سیستم مدیریت محتوای وبسایت (CMS) تحت وب است که با محیط کاربری بسیار ساده (بدون نیاز به تخصص و دانش برنامه نویسی)، امکانات قدرتمندی جهت طراحی سایت به صورت پیشرفته را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.اگر به دنبال راهی آسان برای ساخت سایت و طراحی سایت حقیقی یا حقوقی هستید، به جمع کاربران ما بپیوندید و به مدت 7 روز امکانات ملی پرتال را به صورت رایگان آزمایش نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]