در هفته‌ی ملی کودک اتفاق می‌افتد:

پخش زنده‌ی «کودکان تشنه‌اند» از شبکه‌ی نهال

کد: 13950716152506023

https://goo.gl/MDwvjZ

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه‌ی تلویزیونی پویا و نهال با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه‌برنامه‌ی «کودکان تشنه‌اند» را به مناسب هفته‌ی ملی کودک تهیه و پخش می‌کند.

پخش زنده‌ی «کودکان تشنه‌اند» از شبکه‌ی نهال

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امیر سلامیان مدیر گروه تولیدات شبکه کودکان ‌و نوجوانان، در حاشیه هفته ملی در این باره گفت با توجه به همزمانی این رویداد با دهه اول محرم و بر طبق برنامه ریزی شورای سیاست گذاری این هفته، برنامه ها را بر محور عاشورا طراحی کرده و تولید کرده ایم.

او به شعار «کودکان تشنه اند» شعار محوری این هفته اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ما هم بر اساس همین شعار طراحی شده و تیم تحریریه زیرمجموعه‌های روزانه‌ای برای آن طراحی کرده‌اند. با همکاری مربیان کانون، مسوولان غرفه‌های حاضر در جشنواره و کارشناس مذهبی برنامه که جزو گروه تحریریه ما است این موضوع‌ها قوام پیدا می‌کند و متن برنامه‌ی هر روز شکل می‌گیرد.

امسال غرفه‌های بخش نمایشگاه و کارگاه‌های هفته‌ی ملی کودک، در قالب و شکل 10 خیمه طراحی شده که مربیان کانون در آن، با برگزاری برنامه‌هایی چون قصه‌گویی، شبیه‌خوانی، نقالی و ادبی، پذیرای کودکان هستند.

او ادامه داد: یکی از آیتم‌های روزانه این برنامه، بحث حضوری کودکان است که به شکل مسابقه و کارهای نیمه‌نمایشی اجرا می‌کنیم.

گزارش غرفه‌هایی که در قالب خیمه طراحی شده‌اند، آموزش‌هایی که داده می‌شود و ایده‌ها هم در این برنامه روی آنتن زنده خواهد رفت.

این برنامه در دو باکس از شبکه نهال پخش می‌شود. بر اساس اعلام مسوولان این شبکه، ساعت 17 تا 17:30 و ساعت 18:30 تا 19 زمان پخش این برنامه اعلام شده است.

این برنامه هر روز در دو نوبت 30 دقیقه‌ای پخش می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر