اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152766366

به منظور برنامه ریزی چهارساله برای المپیک 2020 توکیو صورت گرفت

فاطمه کیوانی سرمربی تیم های تنیس روی میز بانوان شد

کد: 13950717152766366

https://goo.gl/4ReoAo

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس امور بانوان فدراسیون تنیس روی میز با حفظ سمت به عنوان سرمربی تیم‌های ملی تنیس روی میز بانوان انتخاب شد.

فاطمه کیوانی سرمربی تیم های تنیس روی میز بانوان شد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ، فاطمه کیوانی نایب رئیس امور بانوان فدراسیون با حفظ سمت ، مسئولیت سرمربیگری تیم های ملی تنیس روی میز بانوان جمهوری اسلامی را تا المپیک 2020 توکیو بعهده گرفت .

در همین راستا و در جهت تقویت کادر تیم های ملی و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود ، مکاتباتی با فدراسیون تنیس روی میز کره شمالی و و از طرفی اقداماتی در هفته های پیش رو برای جذب یک مربی چینی بعمل خواهد آمد تا سعی گردد ظرف ماه های آینده یک مربی کارکشته از بین کشورهای فوق الذکر و با شرایط سنی مناسب به کادر فنی تیم های ملی بانوان اضافه شود .

این تصمیم پس از اخذ سهمیه المپیک و حضور در ریو و همچنین پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و در راستای پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان و برنامه ریزی های چهارساله با چشم انداز حضور در المپیک 2020 توکیو و پس از نشست های متعدد فی مابین ریاست فدراسیون ، دبیر فدراسیون ، مدیر تیم های ملی و نایب رئیس امور بانوان گرفته شده و مقرر گردید دکتر فاطمه کیوانی مسئولیت سرمربیگری تیم های ملی بانوان را برای یک دوره زمانی چهار ساله عهده دار گردد.

در همین چهارچوب فاطمه کیوانی قرار است نسبت به معرفی و پیشنهاد به کارگیری کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به ریاست فدراسیون بزودی اقدام نماید.

در اخذ این تصمیم به جز لزوم برنامه ریزی تا المپیک 2020 ،  نیاز به هماهنگی های بهتر مدیریتی در سطوح مختلف فدراسیون و تیم های ملی ، یکپارچه سازی امور فنی در بین کلیه رده های سنی تیم های ملی دختران و همچنین مشی ریاست فدراسیون در اعطای اختیارات به نایب رئیس بانوان فدراسیون به منظور برنامه ریزی برای یک دوره چهار ساله تا المپیک بعدی ، مد نظر و مورد تاکید مقام ریاست فدراسیون بوده است .

فاطمه کیوانی دارای مدرک تحصیلی دکترای تربیت بدنی با گرایش فیزیولوژی از دانشگاه تهران و از قهرمانان سابق کشور و عضو اصلی و سابق تیم ملی در مسابقات کشورهای اسلامی ، دارای مدرک مربیگری ممتاز ، مدرس کلاس های مربیگری ، مبتکر و مجری اولین طرح تخصصی و جامع استعدادیابی در سطح کشور ، آشنایی کامل با زبان انگلیسی و مترجم کتب مربیگری و سابقه مربیگری در لیگ برتر تنیس روی میز کشور را در کارنامه خود ثبت نموده و در حال حاضر مسولیت نایب رئیسی امور بانوان فدراسیون را نیز عهده دار می باشد.

فاطمه کیوانی پس از پذیرش برنامه های کلی اش از طرف فدرسیون ، موظف گردیده ظرف دو هفته آینده برنامه جامع و زمانبندی خود را در رابطه با مجموعه تیم های ملی به فدراسیون ارائه نماید.

قرار است بزودی با هماهنگی و پیشنهاد سرکار خانم دکتر کیوانی ، کمیته استعدادیابی نیز که سرپرستی آن بنا به نیاز بخش اجرایی و فنی فدراسیون  چند ماهی به طور موقت به ایشان واگذار شده بود ، با نظارت ایشان و با تقویت نیروی انسانی به کار خود ادامه دهد.

فدراسیون تنیس روی میز ضمن تشکر و قدردانی ویژه از زحمات سرکار خانم سیما لیموچی سرمربی تیم ملی بزرگسالان در مدت زمان همکاریشان در سه دوره مدیریتی فدراسیون های اخیر ، امیدوار است بتواند از تجارب ارزنده این مربی و مدرس مطرح در دیگر سطوح از جمله امور آموزشی سطوح بین المللی بهره مند گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران

تنیس روی میز یا پینگ پنگ ورزشی است که روی میز انجام می‌شود و دو یا چهار بازیکن در آن مشارکت دارند و هر بازیکن یک راکت دارد و با بهره‌گیری از آن به توپ ضربه می‌زند. در وسط میز یک تور قرار دارد و برخورد توپ با آن تابع قوانین خاصی است. توپ در این ورزش سبک (سفید یا نارنجی رنگ) و توخالی است. جنس میز از چوب و سخت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش