اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185546366

طرح امید در آسیای میانه

نمایندگان ایران با اقتدار در آلماتی قهرمان شدند

کد: 13950827185546366

https://goo.gl/YTafVv

، تهران , (اخبار رسمی): طرح امید ( Hopes ) آسیای میانه از یکشنبه به مدت شش روز در آلمانی قزاقستان برگزار شد با قهرمانی ورزشکاران کشورمان به پایان رسید .

نمایندگان ایران با اقتدار در آلماتی قهرمان شدند

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، نمایندگان کشورهای آسیای میانه از روز یکشنبه 23 آبان ماه به مدت شش روز گرد هم آمدند تا در طرح امید ( Hopes ) به تمرین و مسابقه بپردازند . محمدامین صمدی و الینا رحیمی نمایندگان کشورمان در این طرح حضور داشتند که فرشید کوکبی و زهرا نیاقی ها بعنوان مربی هدایت ورزشکاران کشورمان را بر عهده دارند . طبق برنامه اعلام شده 4 روز نخست بازیکنان به تمرین پرداختند و دو روز پایانی مسابقه ای بین نفرات شرکت کننده برگزار شد تا نفرات برتر به مرحله نهایی راه پیدا کنند .

در پایان مسابقات انجام شده بین نفرات شرکت کننده نمایندگان کشورمان موفق شدند با شکست رقبای خود به عنوان قهرمانی دست یابند . در بخش دختران الینا رحیمی و در بخش پسران محمدامین صمدی با اقتدار موفق به ایستادن بر روی سکوی قهرمانی شدند تا به مرحله نهایی  طرح امید ( Hopes ) آسیا راه پیدا کنند .

طبق اعلام کنفدراسیون آسیا ، ورزشکاران متولد سالهای 2005 و 2006 می توانند در این طرح شرکت کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران

تنیس روی میز یا پینگ پنگ ورزشی است که روی میز انجام می‌شود و دو یا چهار بازیکن در آن مشارکت دارند و هر بازیکن یک راکت دارد و با بهره‌گیری از آن به توپ ضربه می‌زند. در وسط میز یک تور قرار دارد و برخورد توپ با آن تابع قوانین خاصی است. توپ در این ورزش سبک (سفید یا نارنجی رنگ) و توخالی است. جنس میز از چوب و سخت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش