اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152895755

سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌کند

همایش معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی ایران و کنگو

کد: 13950717152895755

https://goo.gl/Tng2PD

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری وزارت امورخارجه همایش معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی ایران و جمهوری دموکراتیک کنگو را برگزار می‌کند.

همایش معرفی فرصت‌های تجاری و اقتصادی ایران و کنگو

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این همایش با هدف معرفی بازار کنگو به صادرکنندگان ایرانی و کمک به حضور پرقدرت آنها در بازار 80 میلیون نفری کشور جمهوری دموکراتیک کنگو به صورت میز پنل تخصصی (سوال و جواب) برگزار خواهد شد.

در این همایش علاوه بر تجار، بازرگانان، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های صادراتی و شرکت‌های تولیدی ایران،  هیات تجاری و اقتصادی  8 نفره جمهوری دموکراتیک کنگو به سرپرستی «فرانک ام وه دی مالیلا» معاون همکاری‌های بین‌المللی و همبستگی منطقه‌ای این کشور نیز حضور دارند.

این همایش یکشنبه 18 مهر در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این همایش برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02122662608 و 02121912244 تماس بگیرند.

جمهوری دموکراتیک کنگو یا کشور کنگو دموکراتیک کشوری است در مرکز آفریقا که پایتخت آن کینشازا است و دوّمین کشور بزرگ در آفریقا و یازدهمین کشور بزرگ جهان به ‌شمار می‌آید.

کنگو کینشازا یکی از کشورهای نادر قاره آفریقا با نرخ تورم یک درصد است؛ رشد اقتصادی این کشور در سال 2015 میلادی 8.4 درصد برآورد شد. موادمعدنی نقطه اتکای اقتصاد این کشور است به طوری که این کشور یکی از بزرگترین صادرکنندگان مس و دومین تولیدکننده بزرگ الماس دردنیاست.

قهوه،چای، کاکائو، کائوچو و محصولات نخلی مهمترین محصولات عمده صادراتی این کشور است و دارو و واکسن، گندم، قطعات ماشین، موتورسیکلت، سازه از آهن و فولاد، پارچه و البسه و قطعات ماشین‌آلات معدنی از مهمترین اقلام وارداتی جمهوری دموکراتیک کنگو به شمار می‌رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]