اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153374750

صبح امروز صورت گرفت؛

آغازعملیات احداث زیرگذر 15خرداد

کد: 13950717153374750

https://goo.gl/u3ykZX

، تهران , (اخبار رسمی): عملیات احداث زیرگذر 15 خرداد در پروژه قطار حومه‌ای تهران- پیشوا به‌منظور رسیدگی به وضعیت راه و شهرسازی شهرستان ورامین با دستور وزیر راه و شهرسازی شروع شد.

آغازعملیات احداث زیرگذر 15خرداد

به گزارش اخبار سمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به‌منظور رسیدگی به وضعیت راه و شهرسازی شهرستان ورامین و آغاز عملیات اجرایی طرح عمرانی این شهرستان به ورامین سفر کرد و. عملیات احداث زیرگذر 15 خرداد واقع در پروژه قطارحومه‌ای تهران- ورامین- پیشوا با دستور وی آغاز شد.

گفتنی است این پروژه با اعتبار 45 میلیارد تومان و در 6 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

زیرگذر 15 خرداد دارای دو باند ریلی و 3 خط جاده‌ای به صورت رفت و برگشت است.

محسن پورسیدآقایی معاون وزیر راه وشهرسازی،‌ مهرداد تقی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر راه وشهرسازی، حسین عاشوری معاون بهره‌برداری شرکت راه‌آهن و معاون فنی و محمدزاده معاون زیربنایی شرکت راه‌آهن، وزیر راه وشهرسازی را در این مراسم همراهی می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به شهرستان ورامین از سوی محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان ارشد این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه