اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153665357

بانک تجارت به مجمع دوم می رود

کد: 13950717153665357

https://goo.gl/6NcNAz

، تهران , (اخبار رسمی): بانک تجارت زمان نوبت دوم مجمع سالانه خود با سهامدارنش را مشخص کرد.

بانک تجارت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، زمان نوبت دوم مجمع سالانه بانک تجارت مشخص شد تا سهامداران این بانک بورسی آماده حضور و استماع آخرین وضعیت آن باشند.

در پی عدم برگزاری دو مجمع سالانه و عادی به طورفوق العاده بانک تجارت ( برای انتخاب هیات مدیره) در 31 تیر 28 مرداد، این بانک بزرگ بورسی زمان نوبت دوم مجمع سالانه را مشخص کرد.

این مجمع ساعت 10 صبح روز دوشنبه 26 مهر در هتل ارم تشکیل خواهد شد تا سهامداران این بانک بورسی آماده حضور و استماع آخرین وضعیت آن باشند و صورت های مالی اسفند 94 تصویب شود.

پیش از این بانک ملت مجمع سالانه را پنچ شنبه گذشته با اعتراض سهامداران و حواشی متعدد و نامه مهم و دقیقه 90 بانک مرکزی برگزار کرد.

بانک سینا هم بعد از مجمع سالانه 30 مرداد و تقسیم سود که بدون مجوز بانک مرکزی برگزار شد، بار دیگر سهامداران را به مجمع خواند که یکشنبه آینده خواهد بود.

در این میان باید منتظر برگزاری مجمع بانک صادرات بود که هنوز زمانی را تعیین نکرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه