دامن رنج‌کشیدگان تولید به گناه قاچاقچیان آلوده شد؛

قرارنیست کم کاری دستگاه های نظارتی بردوش تولیدباشد

کد: 13950717153705499

https://goo.gl/wpqZ0m

، تهران , (اخبار رسمی): به‌واسطه کم‌کاری‌های شما از تولید چیزی باقی نمانده و قرار نیست بار کنترل قاچاق هم بر دوش تولید باشد.

قرارنیست کم کاری دستگاه های نظارتی بردوش تولیدباشد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، ابوالفضل روغنی، رئیس کمیسون صنایع اتاق ایران درخصوص همایش پیشگیری از قاچاق که در شیراز برگزار شد، گفت: در بخش افتتاحیه که عموماً با سخنرانی مقامات عالی‌رتبه دولت و قوه قضاییه انجام شد حقیقتاً دچار بهت و حیرت شدم ؛ تقریباً دو ساعت و نیم نمایندگان دو قوه بر بخش خصوصی تاختند و عامل و ریشه همه ناکامی‌های خود در پیشگیری از پدیده شوم قاچاق را به پای فعالان اقتصادی گذاشتند.

وی ادامه داد: تا جایی که عامل اصلی واردات کالای قاچاق به کشور را تجار دانستند که به‌واسطه تولیدکنندگان بسته‌بندی و وارد بازار می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران، افزود: اما شاید بهترین بخش این همایش سخنرانی رییس شجاع اتاق شیراز جمال رازقی بود ؛ رازقی علی‌رغم آنکه مطالب آماده‌ای برای سخنرانی داشت ترجیح داد جواب سخنرانان را بدهد و الحق و والانصاف به‌خوبی از عهده کار برآمد.

رازقی به‌صراحت استاندار فارس را خطاب قرار داد و از او خواست که دامن رنج‌کشیدگان تولید را به گناه قاچاقچیان آلوده نکند و در ادامه سخنانش همه نمایندگان قوا را مورد خطاب قرار داد و گفت: به‌واسطه کم‌کاری‌های شما از تولید چیزی باقی نمانده و قرار نیست بار کنترل قاچاق هم بر دوش تولید باشد. این شما هستید که وظیفه دارید شرایط مطلوب را برای تولید ایجاد کنید و جلوی ورود کالاهای قاچاق را بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]