اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154676023

بازی کودکان کار در موزه تاریخ کانون

کد: 13950718154676023

https://goo.gl/Az6Uy0

، تهران , (اخبار رسمی): موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مناسبت روز جهانی کودک، برای تعدادی از کودکان کار برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا کرد.

بازی کودکان کار در موزه تاریخ کانون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به‌مناسبت روز جهانی کودک موزه تاریخ کانون میزبان کودکان کار تحت پوشش شهرداری منطقه 12 تهران شد و با اجرای ویژه‌برنامه‌هایی فضایی شاد و همراه با بازی و نشاط برای آنان فراهم کرد.

بر این اساس، در این روز جوانشیر بنیاب طراح پیشکسوت اسباب‌بازی، کارگاه اسباب‌بازی برای بچه‌های کار برگزار کرد و در حین ساخت بازی برای بچه‌ها درباره موضوع‌هایی چون انگیزه و درونی کردن آن، تجربه کسب کردن، مسوولیت پذیری، اعتماد به نفس، بخشندگی و ... صحبت کرد.

این طراح سرگرمی و اسباب‌بازی گفت: کودکان کار حق بازی و شادی دارند برای آموزش کودکان باید از شیوه‌هایی استفاده کرد که ضمن سرگرم‌کنندگی، باعث افزایش خلاقیت و فعالیت‌های فکری و بدنی آن‌ها شود.

بنیاب با بیان این که باید به بچه‌ها آموزش دهیم که هم‌زبانی باعث هم‌دلی می‌شود گفت: بچه‌های کار نباید از آموزش‌های ابتدایی محروم باشند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به حق شادی، بازی و تفریح کودکان کار گفت: بچه‌های کار زمینه‌های پیشرفت را دارند و باید در کارگاه‌های بازی و سرگرمی شرکت کنند زیرا بازی شکل‌دهنده شخصیت و پرورش‌دهنده توانایی‌های کودکان است.

نمایش فیلم، اجرای نمایش خلاق، اهدای جایزه و ... از دیگر برنامه‌هایی بود که در این روز اجرا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | هنرهای تجسمی