اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154985589

استقبال کارکنان شهردای تهران از مسابقات دارت

کد: 13950718154985589

https://goo.gl/thabFz

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقات کارکنان شهردای تهران با استقبال بی نظیر دارت اندازان در مجموعه شهید کشوری تهران برگزار شدو زهره شریف زاده و مهرداد حسین نژاد قهرمان شدند.

زهره شریف زاده و مهرداد حسین نژاد قهرمان شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، کمیته دارت استان تهران در راستای ترویج و آموزش این ورزش مهیج و پرطرفدار با همکاری مدیریت ورزش شهرداری تهران اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه با حضور داوران رسمی انجمن دارت در خانه دارت شهید کشوری برگزار کرد.
بر اساس این گزارش، در بخش بانوان 70 بازیکن به به صورت حذفی در بازی 201 فیکس به یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان زهره شریف زاده، فاطمه زمانی، زهرا رضایی و فاطمه دو دله به ترتیب به مقام های اول تا سوم مشترک دست پیدا کردند .
در بخش آقایان نیز 120 بازیکن دارت باز به صورت حذفی در بازی 201 فیکس به مصاف هم رفتند که مهرداد حسین نژاد از اداره کل درآمدها شهرداری با برتری برابر حریفان خودش به مقام اول دست پیدا کرد . همچنین علی مراد قلی از حراست نیز به مقام دوم این دوره از مسابقات اکتفا کرد و علی اکبر جعفری از شهر سالم و جناب صابر تقوایی سلیمی از سازمان تر و بار نیز بر سکوی سوم مشترک تکیه زدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش